کد خبر: ۷۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
رئيس پليس راهور استان فارس تمهيدات ترافيکي مسير حرکت و مراسم استقبال و زيارت کاروان شهدای گمنام در شيراز را اعلام كرد.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، مصطفی عباسی، رئيس پليس راهور استان فارس گفت: پنج‌شنبه، يکم بهمن ماه كاروان شهداي گمنام وارد شيراز، سومين حرم اهل بيت (ع) خواهد شد و با توجه با استقبال پرشور مردم از اين مراسم، ‌تمهيدات لازم در خصوص آمد و شد در مسیرهاي عبور اين كاروان در نظر گرفته شده است.
وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه مسير حرکت و مراسم استقبال و زيارت شهدای گمنام از ورودي شمالي دروازه قرآن، ميدان ابوالکلام، ميدان اطلسي، بلوار هجرت، ميدان شهدا، خيابان پيروزي، سه راه نمازي، بلوارشهيد دستغيب، خيابان 9 دي، حرم مطهر حضرت احمدبن موسي شاهچراغ(ع) تعيين شده است، ‌در اين مسيرها تمهيدات ترافيكي اجرا مي‌شود.
رئيس پليس راهور استان فارس از شهروندان شیرازی درخواست كرد تا جهت هرچه باشکوه تر برگزار كردن اين مراسم از تردد در محورهاي اعلامي با وسيله نقليه خودداري و از پارک‌ کردن وسايل نقليه در مسير  مراسم استقبال از شهدا خودداري کنند.
عباسی با بيان اينكه در تمامي خيابان‌هاي اصلي و فرعي منتهي به مسير عبور و استقبال از شهدا، از شروع تا پايان مراسم ممنوعيت و محدوديت ترافيکي برقرار است،‌ به شهروندان توصيه كرد: از مسيرهاي جايگزين استفاده كرده و جهت شرکت در مراسم استقبال از وسايل نقليه عمومي استفاده كنند.
وي همچنين از شهروندان خواست تا به علت حجم استقبال‌کنندگان و شرکت‌کنندگان در مراسم زيارت و استقبال از شهدای گمنام از تردد و يا حضور با وسايل نقليه موتوري وغير موتوري در محدوده حرم شاهچراغ (ع) جداً خودداری کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: