کد خبر: ۷۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
جامعه روحانیت شیراز با صدور بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم جهت حضور در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام در شیراز دعوت کرد.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، جامعه روحانیت شیراز با صدور بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم جهت حضور در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام در شیراز دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است:‌«مردم ولایتمدار و شهیدپرور شیرازهم‌اکنون که استان پهناورمان با حضور شقایق‌های پرپرعطرآگین شده و پرندگان عاشق پس ازسال‌ها دوری عزم وطن کرده‌اند، برهمه ماست که دراستقبال از این گلگون‌کفنان آسمانی حضوری یکپارچه یافته، باشد که سهمی ناچیز از دین خود را ادا کنیم.
جامعه روحانیت شیراز نیز همچون گذشته بر خود فرض می‌داند ضمن حضور در این تشیع باشکوه که در روز پنج‌شنبه، اول بهمن‌ماه سال 94 رأس ساعت 8 صبح از محل دروازه قرآن به سمت حرم مطهرحضرت احمدبن موسی(ع) برگزارمی‌شود، از تمامی اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه شیراز دعوت به عمل آورده تا ان‌شاءالله با حضور معنادار خود بار دیگر با ارواح طیبه شهدا، میثاقی مستحکم منعقد کرده و از دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی خاصه اصل مترقی ولایت فقیه پشتیبانی کنیم».
نام:
ایمیل:
* نظر: