کد خبر: ۷۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
تا 30 بهمن‌ماه؛
مهلت ارسال آثار به مسابقه فرهنگي «قاب‌هاي بهشتي» با موضوع عكس و فيلم با موبايل و دلنوشته براي كاروان 94 نفري شهداي گمنام با عنوان «شاهدان بصير» در فارس تا 30 بهمن‌ماه جاري تمديد شد.
مجتبي مينايي‌فرد، نماينده كميته مفقودين ستاد نيروهاي مسلح امروز، 24 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاري مسابقه فرهنگي «قاب‌هاي بهشتي» در فارس گفت: اين مسابقه با موضوع عكس و فيلم با موبايل و دلنوشته براي كاروان 94 نفري شهداي گمنام با عنوان «شاهدان بصير» در استان برگزار مي‌شود.
وي با يادآوري اينكه كاروان شاهدان بصير طي روزهاي 19 دي تا اول بهمن‌ماه ميهمان نقاط مختلف فارس بوده‌اند، افزود: با توجه به اينكه اين كاروان در قريب 80 نقطه فارس توقف داشته‌اند، تلاش كرديم تا بتوانيم لحظات ماندگار حضور لاله‌هاي گمنام دفاع مقدس در ميان مردم را ثبت كنيم و در اين راستا اقدام به برگزاري مسابقه «قاب‌هاي بهشتي» كرديم.
مينايي‌فرد با تصريح اينكه مهلت ارسال اثر به اين مسابقه تا 25 بهمن‌ماه تعيين شده بود، گفت: به دليل استقبال گسترده فرهنگوران و اهالي فرهنگ و هنر فارس از اين مسابقه، مهلت ارسال آثار به دبيرخانه اين مسابقه تا 30 بهمن‌ماه جاري تمديد شده است.
اين يادگار دوران دفاع مقدس خاطرنشان كرد: علاقه‌مندان مي‌توانند آثار و مشخصات خود نظير نام و نام خانوادگي، شهرستان و شماره تماس خود را به پست الكترونيك GHASED.NEWS@GMAIL.COM ارسال كنند.
وي با تصريح اينكه به برگزيدگان اين مسابقه در هر سه بخش عكس و فيلم با موبايل و دلنوشته هدايايي نظير ربع سكه بهار آزادي و مبالغ نقدي اهدا خواهد شد، گفت: اين مسابقه به‌همت خبرگزاري مجازي قاصد و با همكاري سايت ستايش فارس (ستاد يادواره مردمي شهداي فارس) و همچنين كنگره سرداران و 15 هزار شهيد فارس برگزار مي‌شود.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: