کد خبر: ۷۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
ریاست سازمان بسیج فرهنگیان کشور در جمع فرهنگیان نی ریز:
دکتر رمضانیان ریاست سازمان بسیج فرهنگیان کشور در جمع فرهنگیان نی ریز گفت: باید نمایندگانی را به مجلس بفرستید که کشور را دو دستی به بیگانگان نسپارند.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، دکتر رمضانیان، ریاست بسیج فرهنگیان کل کشور در جمع فرهنگیان بسیجی نی ریز گفت: در دورانی که سیطره آمریکا در منطقه در حال افول است استکبار چند هدف را جهت مقابله با نظام جمهوری اسلامی پیگیری می کند که عبارتند از: کم کردن توان هسته ای ایران، از بین بردن قدرت دفاعی ایران، مهار نمودن جریان مقاومت در منطقه، مهار نمودن ایران به نحوی که در رفتارس تغییر ایجاد شده و سپس بتوان ساختار آن را تغییر داد.

وی در ادامه افزود: در ایران دو عامل در مقابل استکبار ایستادگی می کند؛ ابتدا توجه به خط امام با هدایت مقام معظم رهبری و دوم اندیشه سیاسی امام راحل.

امروز خطر اول کشور خطر تحریف مکتب امام (ره) است



دکتر رمضانیان متذکر شد: امروز خطر اول کشور خطر تحریف مکتب امام (ره) است به گونه ای که با شعار امام، مکتب امام(ره) را به فراموشی سپرده یا مخدوش می کنند.

وی اضافه کرد: در جای دیگر دشمن کوشش می کند مقوله ولی فقیه را حذف نماید ولی مستقیما به این کار نمی پردازد بلکه ابتدا زمینه سازی می کند و باب نقد رهبری را باز می کند تا نقد برای تخریب را کلید بزند هدف از این نقد تخریب است در مرحله بعد از تخریب ولایت محدودیت رهبری ایجاد می شود و سپس محو رهبری.

راهبرد دشمن در ایجاد این نقشه با نفوذ در ارکان انقلاب است. نفوذ را در دوشکل انجام می دهد، اول نفوذ فردی و دوم نفوذ ساختاری.

ریاست بسیج فرهنگیان کشور در تکمیل صحبت های خود بیان داشت: دشمن در انتخابات به دنبال نفوذ ساختاری است و برای آن است که به انتخابات چشم طمع دوخته است و به همین دلیل انتخابات را یک فرصت خوب برای خود می خواند.

دکتر رمضانیان با اشاره به صحبت های آقای ارنست، سخنگوی کاخ سفید که می گوید: "ایران در مذاکرات هسته ای کارهای خوبی انجام داد ولی هنوز بازیگر بدی است و هنوز از تروریست حمایت می کند و هنوز موشک هسته ای دارد ولی ما تا انتخابات مجلس و خبرگان رهبری صبر می کنیم" گفت: سوال اینجاست؛ مگر در انتخابات ما چه دیده اند که مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می کند و چشم امید دارند؟ از چه روی است که پی در پی گفته می شود که مجلس خبرگان می خواهد رهبر انتخاب کند گوئی به دنبال چیزی هستند؟

نمایندگان منتخب باید افرادی باشند که ایران اسلامی را دو دستی به بیگانگان نسپرند



این مقام مسئول تصریح کرد: نمایندگان منتخب باید افرادی باشند که ایران اسلامی را دو دستی به بیگانگان نسپرند. کسانی که اشرافیت را دوباره کلید نزنند باید نمایندگان دل در گرو انقلاب داشته باشند.

وی متذکر شد: به هوش باشید تا محصول انتخابات دوباره اشرافی گری نشود، کوخ نشینان فراموش نشوند. باید نماینده درد آشنا باشد تا برای درد مردم دوائی بیندیشد و از تشر زدن دشمن نترسد. باید دانسته شود مقوله دشمنی استکبار توهم نیست، همیشگی و پیوسته است. در انتخابات علاوه بر شرکت در آن، بصیرت هم لازم است و مصادیق اصلح را باید در وجود آنها یافت و تشخیص داد کدام یک به شاخص های ولائی نزدیکترند.

ریاست بسیج فرهنگیان کشور در پایان گفت: اولین قدم در تشخیص نماینده اصلح آن است که معرف های آنها را بشناسیم در نوبت بعدی گذشته آنها را بررسی کنیم ، دوستان و همراهان آنها را بشناسیم. رفتارهای آنها را به درستی بشناسیم و از آثار آنها علم داشته باشیم. شعارهای آنها را بشناسیم و دغدغه های آنها را تشخیص دهیم. همچنین شناخت ویژگی ها و مهارتهای کاندیداها بسیار مهم بوده و لازم است در این مسیر با اهل تقوی و صدق مشورت کرد. اگر این راه را نرفتیم باید نگران باشیم.

/انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: