کد خبر: ۷۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
مسئول بسیج فرهنگیان کشور در جمع فرهنگیان استهبان:
دکتر رمضانیان در جمع فرهنگیان بسیجی استهبان با بیان اینکه افرادی در داخل این توهم را ایجاد می کنند که دشمن با ما دشمنی ندارد و این ما بوده ایم که با او بد کرده ایم و باعث دشمن تراشی شده ایم و باید با دنیا سازش کرد اظهار داشت: مراقب باشیم در انتخابات پیش رو فریب این حیله دشمن را نخوریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، دکتر رمضانیان، ریاست بسیج فرهنگیان کل کشور در جمع فرهنگیان بسیجی استهبان گفت: مقام معظم رهبری در سال 76 بحث عوام و خواص را مطرح کردند و فرمودند: خواص باید چند ویژگی داشته باشند:

1-خواص باید موقعیت شناس باشند که در چه زمان و شرایطی قرار دارند.

2-خواص باید قدرت تحلیل داشته باشند، تحلیل حق و باطل. حق را نباید از طریق اشخاص بشناسی. حضرت علی(ع) می گوید حق را بشناس تا اصحابش را بشناسی و باطل را بشناس تا اصحابش را بشناسی.

امروز باید پرسید انگیزه  کسانی که از امام حرف می زنند ولی از اصول مورد نظر امام (ره) حرفی نمی زنند چیست؟


راه ولایت را بشناسیم تا حق و باطل را تشخیص دهیم



دشمن به این نکته رسیده است که اگر ولی و امام نباشد می توان انقلاب را شکست داد.

راه ولایت را بشناسیم تا حق و باطل را تشخیص دهیم.

3-خواص باید پیچیدگی رفتار های دشمنان را بشناسند و بفهمند. فقط ظاهر را نبینند. این پیچیدگی امروز در رفتار دشمن و در بحث انتخابات خود را نشان می دهد که چرا مردم ما را به حضور در انتخابات فرا می خوانند؟ 37 سال است دست و پای دشمن را از این کشور قطع کرده اید، مراقب باشید آنها در حسرت بازگشت به این نظام هستند. خودی ها در این میان چگونه باید رفتار کنند؟

4-ویژگی دیگر خواص آن است که با احساسات خود قضاوت نکنند. هم اکنون فصل انتخابات است، فصل گزینش است. افرادی را گزینش کنید که برای خدا قیام می کنند.

ریاست بسیج فرهنگیان کشور بیان داشت: در انتخابات شاخص های اشخاص را خوب گزینش کنیم. در جامعه اسلامی فرد منتخب باید نگاه دیندارمدارانه در حکومت داشته باشد و نگاه به دین یک نگاه جامع به دین اصیل و ناب محمدی باشد.

وی متذکر شد: باید با نگاه به داخل در اقتصاد و با توانمندی داخلی کشور را ساخت و این توان موقعی رخ خواهد داد و عملی خواهد شد که در گزینش افراد اصلح درست عمل کنیم.

دکتر رمضانیان خاطرنشان کرد: باید دید چه کسی به اصول پایبند است و نسبت به ولایت اطاعت پذیر است، همان فرد را گزینش کرد.


مراقب باشیم در انتخابات پیش رو فریب این حیله دشمن را نخوریم



وی در پایان گفت: افرادی در داخل این توهم را ایجاد می کنند که دشمن با ما دشمنی ندارد و این ما بوده ایم که با او بد کرده ایم و باعث دشمن تراشی شده ایم. و باید با دنیا سازش کرد. این شایعه پراکنی دشمن است، مراقب باشید دشمن بعد از 37 سال امید دارد با انتخابات دوباره جاده صاف شده تا او وارد شود. حتی  در کمال پرروئی مصداق و فرد انتخابی را هم معرفی می کند، مراقب باشید روحیه اشرافیت دوباره درصدد بازگشت مجدد است. باید دوباره انقلاب را پاسداری کنیم.

/انتهای پیام/224224

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: