کد خبر: ۷۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
راه الله و علی و حسین را در پیش بگیرید
بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند بخشنده مهربان . " بسم الله القاسم لجبارین ، به نام خداوند در هم کوبنده ستمکاران " . "و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون " .

هرگز مپندارید کسانی که در راه خدا شربت شهادت می نوشند مردگانند بلکه زندگانند و در پیشگاه خدای مهربان روزی می خوردند .
 من نبی الله ابراهیمی متولد سال 1342 به شماره شناسنامه 415 صادره از جهرم ،نام پدر نجات الله، این نوشته و دستخط را از خود به جا می گذارم  تا در موقع نبودن و کشته شدنم برای خانواده ام فرستاده شود . پدر عزیز و مادر عزیز سلام ،پدر و مادر عزیز مهربانم من در همه عمرم هیچ کس را به اندازه شما دوست نداشتم و ندارم،پدر و مادر خوب مهربانم من در جوانی جهالت ها کرده ام و شما را غصه ها داده ام با این که شما را از همه چیزهایی که در دنیا وجود دارد بیشتر دوست می دارم ولی خود را موظف می دانم که برای دینم و راهم و طریقی که یاد گرفتم و در آن کوشش کرده ام و به آن اعتقاد و ایمان دارم جان خود را فدا کنم . پدر و مادر جان هیچ راهی بهتر و سعادتمند تر و با ارزش تر از اسلام نیست و چه شیرین است دادن جان بی ارزش ما در راه پرارزش و با عظمت اسلام و شناختی که از اسلام که در این مدت کوتاه داشتم بالاتر ازتمام شناخت من اززندگی درتمام عمرم بود بیایید راه اسلام که راه حق ،راه الله می باشد انتخاب کنید . مادر جان مادر بهتر از جانم می گویند بهشت زیر پای مادران است ولی من خود بهشت را در قلب تو دیدم و عطوفت و مهربانی تو هر لحظه در شهرهای غربت مرا به گریه وا می دارد و هر چند در شهر های غربت می گردم و هر چه خود را با مرگ نزدیکتر می بینم شدت  علاقه ام را به شما و خانواده ام بیشتر احساس می کنم ولی هدفی که دارم مهمتر از این علاقه ها است . مادر جان و پدر جان اگر خطایی از من سر زده و شما را ناراحت کردم و از من بدی دیده اید امیدوارم که مرا ببخشید . مادر جان از این که من این راه را انتخاب کرده ام بی نهایت خوشحالم که راه الله و انبیاء می باشد و خیلی خوشحالم که برای انقلاب اسلامی و مملکتم و پاسداری از خون شهداء پاسداری می دهم تا زمانی که زنده ام اجازه نخواهم داد یک وجب از خاک وطنمان دست بیگانگان بیفتد . خدمت برادران و خواهران عزیزم سلام . به برادران و خواهرانی که از همه دوستان من با من دوستی و مهربانتر هستند . برادران و خواهران عزیزم سعی کنید راه درستی را انتخاب کنید و سعی کنید که از اسلام فقط نمازش را نفهمید به دنبال علم در اسلام بروید و ایدئولوژی اسلامی را پیدا کنید و فرا بگیرد و از کارهایی که دیگران می کنند تقلید نکنید و همدیگر را دوست بدارید و با هم مهربان باشید و غم همدیگر را بخورید و در خوشی ها و ناخوشی ها با هم باشید و درود من بر شما برادران و خواهران گرامی عزیزم و از شما می خواهم که راه الله و علی و حسین را در پیش بگیرند و از خواهرانم می خواهم راه فاطمه و زینب را در پیش بگیرند و هر کاری که می کنند در رابطه با خدا و برای خدا باشد و امیدوارم که همگی شما مرا ببخشید . ( خواسته های من از خانواده ام ) اول از پدر و مادرم می خواهم که دختر برادرم را زینب وار پرورش دهند . دوم : تقاضای من از خانواده ام این است که هیچ کدام از افراد خانواده ام برای من لباس مشکی نپوشند و لباس نو تنشان کنند چون من هنوز با شما هستم و با مردم و با دینم هستم و هنوز زنده ام . نبی الله ابراهیمی . 13/7/1361 . والسلام

راه الله

شهید نبی الله ابراهیمی در سال 1343 در شهرستان جهرم به دنیا آمد سرانجام در تاريخ 27 دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.
/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: