کد خبر: ۷۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲
خدایی که میهمانان بصیرش را دوباره به یاری ما می فرستد و دل های تاریک و غبار آلودمان را جلا می بخشد.کاروان شاهدان بصیر که با بصیرت ندای امامشان را لبیک گفتند...
بسم الله النور
خوشا عشق, خدایی که رخصت نمیدهد بندگانش در ظلمت بمانند. خدایی که میهمانان بصیرش را دوباره به یاری ما می فرستد و دل های تاریک و غبارآلودمان را جلا می بخشد. کاروان شاهدان بصیر که با بصیرت ندای امامشان را لبیک گفتند،اکنون باز آمده اند تا یادمان بیاورند که مبادا خون به دل امامتان کنید! مبادا از اجابت فرمانش سر باززنید!
هزار بار شکر خدایی را که در فراموشی هایمان عزیز`بندگانش را به فریادمان می رساند. فریادی که شاید در پس تاریکی ها و گرد و غبار وجودمان خاموش شده است!
دسته گل هایش را میفرستد تا یادمان بماند به دنیا آمده ایم تا دست گل خدا شویم! آمده ایم تا بهای خوب بودنمان را بپردازیم! آمده ایم تا بندگی کنیم!
اگر جوانانی شده اند شاهدان بصیر، چون دل و جان برای خدا دادند. خود را در برابر پروردگارشان قطره هم ندانستند و در قبال بندگی انتظار نداشتند! اصلا بنده ای که پاداش بخواهد بندگی نمی کند! او بنده ی حاجات خود است، نه بنده ی رب متعالی!
بیایید همگی به ریسمان الهی متوسل شویم تا از برکت مخلصان درگاهش در پایان سالی که سراسر سرکشی و عصیان بود، قلبمان را تسخیر کند. و چه گوارا تسخیری است دخول عاشقانه به سال نو!
یا الله و یا رحمن و یا رحیم
یا مقلب القلوب! ثبت قلبی علی دینک!

/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: