کد خبر: ۷۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
دبیر جشنواره «قاب‌های بهشتی» از دریافت قریب 160 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره اواخر فروردین سال آینده برگزار می‌شود.
محمد صحت، دبیر جشنواره «قاب‌های بهشتی» امروز، 19 اسفند در جمع خبرنگاران از دریافت قریب 160 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: در پی برگزاری مراسم‌های استقبال و تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده با عنوان «شاهدان بصیر» طی 10 روز در فارس، این جشنواره برگزار شد.
وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش عکس، فیلم و دلنوشته برای «شاهدان بصیر» اجرا شده است، گفت: داوری آثار رسیده تا آخر اسفندماه جاری صورت می‌گیرد و به یاری خدا مراسم اختتامیه این جشنواره در اواخر فروردین سال آینده برگزار می‌شود.
دبیر جشنواره «قاب‌های بهشتی» ابراز کرد: آثار برگزیده بخش عکس به مرحله نمایشگاه راه پیدا می‌کنند که این نمایشگاه همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره افتتاح خواهد شد.
صحت با بیان اینکه از هر بخش سه نفر به‌عنوان برگزیده معرفی و تجلیل خواهند شد، گفت: این جشنواره به‌همت کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس، خبرگزاری قاصد (قاصدنیوز) و با حمایت سایت ستایش فارس برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: