کد خبر: ۸۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: حضور چند میلیونی زائران در یادمان های دفاع مقدس توان بازدارندگی ایران در مقابل تهدیدهای امنیتی است.
به گزارش خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانه ای شهید رهبر، سردار "قاسم رضایی" فرمانده مرزبانی کشور در یادمان شهدای هویزه بیان داشت: حضور مردم در هر شهر و مکانی امنیت را به ارمغان می آورد و امروز مردم در تمام صحنه های انقلاب و خصوصاً راهیان نور شرکت می‌کنند. حضور چند میلیونی زائران در یادمان های دفاع مقدس توان بازدارندگی ایران در مقابل تهدیدهای امنیتی است.

وی با اشاره به نقش مرزبانی در برپایی امنیت برای زائران راهیان نور تصریح کرد: نقش مرزبانی و مرزبانان به مانند رشادت های ۸ سال دفاع مقدس است و مرزبانان راه شهدا را طی می کنند.

فرمانده مرزبانی کشور بیان کرد: میزبانی زائران را عهده دار هستیم؛ همان زائرینی که بوسیله فراخوان شهدا و دعوت آنان به این مناطق عازم شده اند.

وی تاکید کرد: حضور نیروهای مرزبانی در نقاط مرزی و یادمان هایی که شهدا خونشان را در آن جاری کردند ملموس است بنابراین مرزبانی را نمی توان از شهدای ۸ سال دفاع مقدس و زائرین آن جدا کرد.

سردار رضایی یادآور شد: هنگ های مرزبانی علاوه بر ایفای نقش میزبانی خادمان، همراهان خوبی برای زائرین شهدا هستند که نمونه و مصداق عینی آن برپایی ایستگاه صلواتی و پخت نان در یادمان طلائیه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: راهیان نور
نام:
ایمیل:
* نظر: