کد خبر: ۸۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
زارع عنوان کرد:
رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس از تقدیم 2 هزار شهید هنرمند در سراسر کشور به انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: از این تعداد 110 شهید هنرمند از استان فارس به این انقلاب تقدیم شده است.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، نیما زارع، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس امروز، 19 فروردین در دیدار جمعی هنرمندان این استان با نماینده ولی فقیه در فارس که به‌مناسبت فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی، سالروز تشکیل بسیج هنرمندان و جشنواره «اسوه‌های مقاومت و صبر» در شیراز برگزار شد، از تقدیم 2 هزار شهید هنرمند در سراسر کشور به انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: از این تعداد 110 شهید هنرمند از استان فارس به این انقلاب تقدیم شده است.
وی ابراز کرد: سازمان بسیج هنرمندان فارس افتخار همکاری با بیش از 6 هزار بسیجی هنرمند در 24 کانون دارد که این هنرمندان در 11 رشته فعالیت می‌کنند.
زارع عنوان کرد: جذب و ساماندهی و هدایت هنرمندان جهت تولید آثار فاخر و نگاه ویژه برای ارتقای سطح تخصصی،‌ هنری و ارتقای سطح بصیرتی یکی از وظایف ذاتی سازمان بسیج هنرمندان است.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس با بیان اینکه فعالیت‌هایی جهت شناسایی و تجلیل از شهدای هنرمند در این سازمان شده است، گفت: ما متولی خلأهای هنری جامعه هستیم و به دنبال این هستیم که تا با حضور حداکثری هنرمندان متعهد و بسیجی، در مسیر اهداف انقلاب گام برداریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: