کد خبر: ۸۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
مراسم تشییع جنازه شهید سرافراز "مدافع حرم"سرتیپ دوم پاسدار حاج محسن الهی،با حضور مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان قرآنی استهبان انجام گرفت.


در این مراسم سردار رجبعلی عراقی پور نماینده سرلشگر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:انقلاب ما برای دفاع از حریم اهل بیت(ع)بود و هم اکنون هم داریم این رسالت را انجام می دهیم اما باید گفت که البته این دفاع هزینه دارد و ما هزینه آن را که شهادت است قبول کردیم و داریم پرداخت می کنیم.

وی بیان داشت:امروز معارف اهل بیت(ع) دارد در تمام دنیا منتشر می شود که اگر وهابیت پلید در این راه کار شکنی نمی کردند این روند سریع تر انجام می پذیرفت زیرا که بشریت تشنه معارف الهی و اهل بیت هستند و البته چون مشیت الهی بر این قرار گرفته که دین اسلام دنیا را فرا خواهد گرفت اراده الهی بر تمام اراده ها غالب است و این مهم انشاا...با ظهور حضرت مهدی(عج)تحقق خواهد یافت.

در پایان پیام تسلیت سردار سرلشگر جعفری و وصیت نامه شهید قرائت گردید و شهید در دهستان "خیر"روستای ماهفرغان(زادگاه شهید)آرام گرفت.

در این مراسم جانشین سپاه فجر استان فارس سردار ابوالفضل گزنی و تعدادی از مسئولین حضور داشتند.

شایان ذکر است که شهید حاج محسن الهی مسئول عملیات سپاه ناحیه استهبان بود که برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س)به سوریه اعزام گردید و در نبرد با تکفیری ها به فوز عظیم شهادت نائل گردید و عنوان اولین شهید "مدافع حرم"شهرستان قرآنی استهبان را به خود اختصاص داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: