کد خبر: ۸۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
به احترام شهیدانی که در روزگار دل مشغولی هاو بی خبری های ما دل به صاحب دل فروختند و چه معامله ی پر برکتی!
به گزارش ستاد حفظ آثار 15 هزار شهید استان فارس  ، به احترام شهیدانی که در روزگار دل مشغولی هاو بی خبری های ما دل به صاحب دل فروختند و چه معامله ی پر برکتی! به یاد آنها که فریب ظواهر دنیا را نخوردند و مثل ما خدا و ولی خدا را با نان و نوا معاوضه نکردند.
درود بر جان صبور همسران و مادرانشان که زینب کبری(س) را اسوه قرار دادند و عزیزانشان را برای عباس زینب (س) بودن فرستادند. چه اخلاق نیکویی که عزیز زهرا (س) را بر خود مقدم داشتند. این است بندگی و ولایت پذیری! وا حسرتا اگر برای رسیدن به این مهم تلاش نکنیم و در مسیر گام ننهیم!
چقدر حق بر گردن ما دارند این خانواده ها. ان شاالله خداوند صبرش را بر آنان فرو ریزد و لذت بندگی را هرچه بیشتر به آنان بچشاند.
این شهیدان ،ستارگان آسمان تاریک زندگانی این روزگارانند. مثل ما جوان بودند اما به بیان اشتباه، جوانی نکردند! جوانی را به عشق حق رها کردند و به سوی حق شتافتند! همسران جوان و فرزندان خود را که امانتی نزدشان بود به صاحب امانت سپردند و با تغافل وجود خود را ضامن مراقبت و پرورش آنها ندانستند و فهمیدند که" لاموثر فی وجود الا الله"
به امید روزی که اندکی از بار سنگین حق شهدای مدافع حرم اهل بیت و مدافع امنیت و آزادی ما در کشورمان را ادا کنیم! باید بنگریم که کجایند آنها که ادعای ایران دوستیشان گوش جهان را کر کرده است؟! حواسمان باشد که ما اینگونه نباشیم!
ای کاش شهدا دعایمان کنند... به امید این که از قافله ی عشق جا نمانیم!
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
/224224
برچسب ها: مدافعان حرم
نام:
ایمیل:
* نظر: