کد خبر: ۸۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
مدارس را طورى بسازيد كه خط امام جايگزين تمام خطها گردد.

«و لا تقولوا لمن يقتل فى سبيل‌الله أموات بل أحياء و لكن لا تشعرون» ( بقره 154)

اينك كه اين نوشته را مى‌خوانيد خود در ميان شما نبوده و فقط يادى از من خواهد بود. پس بگويم كه عصر روزگار سخت و غريبى را مى‌گذرانيد. راه پر پيچ و خم و طولانى و توشه اندك بايد رفت و از اين زندان خلاصى يافت. مسلمان زندگى كردن در اين دنيا و عصر مغشوش و پر از فتنه‌ها پايمردى مى‌خواهد. هدايت از طرف خدا و صبر و استقامت مى‌خواهد. اميدوارم خدا اين توفيق را نصيب ما بگرداند كه هدايت شده به سوى او بازگرديم و از اين ظلمت‌كده به منبع نور و صداقت و پاكى رسيده و از اين سرچشمه‌هاى الهى سيرآب  شويم. خداوندا بارالها در اين دنيا كه نتوانستم آنطور كه تو مى‌خواهى زندگى كنم. پس مرگم را آنچنان قرار ده كه لااقل بدينگونه كفاره گناهان را ادا كرده باشم. و خدايا تو مى‌دانى كه براى همين عازم جبهه‌هاى جنگ كفر و ايمان و اسلام و شرك و حق و باطل شدم. عازم شدم شايد بتوانم قدمى در راه رضاى تو بردارم و پاك شوم. شايد از روى لطف و كرمت مرا از عباد خود قرار دهى. و از تمام دوستان و آشنايان مى‌خواهم و انتظار عاجزانه دارم كه اگر ناراحتى از دست من دارند مرا ببخشند و از خدا براى من طلب مغفرت كنند. و از پاسداران عزيز مى‌خواهم كه خط خونين امام حسين(ع) را ادامه دهند و مانند هميشه به امام وفادار بوده و به نداى هل ناصر ينصرنى امام لبيك بگويند. و نماز من را آقاى رضوانى بخواند. و خطاب به برادران انجمن اسلامى، برادران سعى كنيد مدارس را طورى بسازيد كه خط امام جايگزين تمام خطها گردد. و بتوانيد با همان فرهنگ اصيل اسلامى اسلام را نجات دهيد. برادران از تفرقه و تشنج پرهيز كنيد. و چنان به ريسمان الهى چنگ بزنيد كه امپرياليسم و سرسپردگان داخليش نتوانند كوچكترين وحشتى در دل شما به وجود بياورند. و پيامم براى امام، اى امام، اى خمينى عزيز، بدان  كه ما براى اسلام كشته شديم و از خدا بخواه تا ما را در آن دنيا در مقابل خودش سرفراز نگهدارد.

و پيامى براى پدرم و برادرانم و خواهرم. آگاه باشيد و بدانيد كه كشته شدن در راه خدا افتخار است. پدرم تو زحمتها براى ما كشيدى و چاره‌اى نيست. بايد در راه خدا جنگيد و كشته شد. و از خدا بخواهيد تا مرا ببخشد و از خداوند طلب صبر و بردبارى و صبر جميل براى شما مى‌كنم و اگر خواستيد گريه كنيد براى امام حسين(ع) و براى جوان امام حسين(ع) گريه كنيد. من راضى نيستم برايم گريه كنيد چون اگر براى من گريه كنيد دشمن روح‌شاد خواهد شد. و مجلس ختم را ساده برگزار كنيد و يك جلد قرآن را كه خريده‌ام در مسجد بگذاريد. و اما برادرانم شايد حق برادرى را ادا نكرده باشم. مرا ببخشد، برادرانم به اسلام پايبند باشيد و دستوران آن را عمل كنيد و از امام حمايت كنيد. و به خواهرم بگو اى خواهر تو مانند زينب باش كه چون كوهى استوار ايستاد و پيام حسين(ع) را به گوش جهانيان رسانيد. اى خواهر صبر را پيشه ساز كه پيروزى با صابران است. و محل دفن خود را به يكى از دوستان گفته و در اينجا نمى‌نويسم.

الله اكبر، الله اكبر، الله اكبر، خمينى رهبر

  شهید محمد علی اسکندری در سال1341 در روستاي شهر ميان از توابع شهرستان اقليد به دنیا آمد سرانجام در شکست حصر آبادان شرکت نمود ودر مورخه5 مهرماه سال 1360به شهادت رسید.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: