آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
ابتکار پایگاه مقاومت بسیج
فرمانده پایگاه مقاومت حرم سید علاالدین حسین(ع) گفت: در این طرح ما با برگزاری مشاوره،نمایشگاه و... در حرم مطهر سعی میکنیم مردم را با آثار مخرب ماهواره در خانواده آشنا کنیم.

به گزارش تنویر، فرمانده پایگاه مقاومت حرم سید علاالدین حسین(ع) گفت: طرح جمع آوری داوطلبانه تعویض ماهواره با گیرنده های دیجیتال از مسجد امام حسن مجتبی (ع) شروع شد و این بار این طرح بصورت گسترده تر در حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) تا 17مردادماه برگزار خواهد شد.

سلیمان مهدوی با بیان اینکه این طرح از ابتدای ماه رمضان شروع شده و تا انتهای ماه مبارک بعد از ظهر ها از ساعت 17 تا 21 ادامه دارد گفت:در این طرح ما با برگزاری مشاوره، نمایشگاه، بروشور، نمایش کلیپ و... در حرم مطهر سعی میکنیم مردم را با آثار مخرب ماهواره در خانواده و جامعه آشنا کنیم و به حمد خدا استقبال مردمی از این طرح خوب بوده است.

وی افزود: یکی از ابزارهای دشمن در فضای جنگ نرم ماهواره ها هستند که تاثیرات مخربی بر روی خانواده ها دارند.و تا زمانی که خانواده ها از اثرات مخرب ماهواره ها در امان نباشند کار فرهنگی آنچنان جواب نخواهد داد.

مهدوی در مورد نظرات مردم در این باره نیز گفت: مردم می گویند ما در خانواده احساس خطر کرده ایم و نگران تربیت فرزندانمان هستیم اما بعضا در خانواده ها عده ای مخالف تعویض ماهواره با گیرنده های دیجیتال هستند که ما آنها را به مشاوره دعوت می کنیم.

مهدوی در پایان با بیان اینکه این حرکت نوعی امر به معروف محسوب می شود گفت: امید داریم شورای فرهنگ عمومی استان و شهر شیراز در این زمینه مساعدت داشته باشند و از مردم درخواست می کنیم با ما در این زمینه همکاری کنند.

مسئول فرهنگی حرم سید علاالدین حسین(ع) همچنین اضافه کرد:در حرم نمایشگاهی با عنوان نشاط معنوی از امروز آغاز شده است که در آن 8 کارشناس به مردم در زمینه های فرهنگی مشاوره می دهند.
 
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: