آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کنند ولی ملت می‌دانند که این نبردی سیاسی بین ما و دشمنان ماست که خواهان از بین رفتنمان هستند و می‌خواهند ما را از اسلام جدا کرده و اراده ما را از بین ببرند.
 سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز شنبه پنجم اسفند در اجتماع عظیم نمازگزاران و مجاوران مسجد مقدس جمکران در ویژه برنامه «حریفت منم» ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج)، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با فلسفه ظهور آغاز شد و فلسفه ظهور، حکومت مستضعفان بر زمین است و از آن روزی که انقلاب اسلامی ایران با تدبیر امام خمینی(ره) درخشید؛ بیرق اسلام در جهان برافراشته شد و عظمت مسلمانان که توسط کفار و مشرکان به یغما رفته بود به مسلمانان بازگشت.

وی ادامه داد: با پیروزی این انقلاب الهی عَلم‌های جهاد در برخی کشور‌ها برافراشته شد و برخی آن‌ها از سیطره سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی بیگانگان آزاد شدند و بانگ آزادی و عدالت در آن‌ها پیچید و فضایل الهی و اسلامی در آن‌ها جاری شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب ایران، طواغیت از این جامعه رخت بر بستند و حکومت الهی بر این سرزمین حاکم شد، گفت: هر گاه نور خدا در بخشی از زمین جلوه‌گر می‌شود، کافران، مشرکان و منافقان نمی‌توانند این تجلی و درخشش را ببینند و می‌خواهند این نور را خاموش کنند؛ این انقلاب زمینه‌ساز عصر ظهور و جریان حقیقی در عالمی است که در برابر صف‌آرایی‌های دشمنان در همه ابعاد ایستاده و امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب به قله نزدیک است.

سردار سلامی ادامه داد: دشمنان ایران تمام شئون زندگی ملت را به میدان جنگ تبدیل کردند تا حکومتی مبتنی بر اسلام و بدون وابستگی به آنان بر روی زمین باقی نماند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان همه توان خود را به کار بستند تا ملت ایران از راهی که آمدند خسته و پشیمان شوند، ابراز کرد: آن‌ها همه راه‌ها را رفتند، ولی با اتحاد و انسجام ملت ایران به در بسته خوردند. کشور ما سرزمین امام زمان(عج) است و ایشان نائب خود را یاری می‌دهند.

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان هیچگاه دست از سر مسلمانان بر نمی‌دارند، گفت: امروز جنایات دشمنان در فلسطین را می‌بینیم، آن‌ها می‌خواهند با کشتن کودکان، زنان و مردم بی دفاع برای خود پیروزی کسب کنند؛ ولی مردم غزه با مشق اتحاد و مقاومت به عالم اعلام کردند که همزیستی با رژیم صهیونستی امکان‌پذیر نیست. ما به پیروزی این عزیزان ایمان داریم و می‌دانیم نصرت الهی با مؤمنانی است که در این جنگ نابرابر دست از مقاومت برنمی‌دارند.

سردار سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ملت ایران در حال آماده شدن برای خلق حماسه سیاسی دیگری هستند، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند مردم را از حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رأی منصرف کنند ولی ملت می‌دانند که این نبردی سیاسی بین ما و دشمنان ماست که خواهان از بین رفتنمان هستند و می‌خواهند ما را از اسلام جدا کرده و اراده ما را از بین ببرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روز جمعه باشکوه‌ترین حماسه سیاسی در ایران خلق خواهد شد و ملت بار دیگر مشتی محکم بر دهان دشمن زده و نشان می‌دهند که برای خواست دشمن ذره‌ای ارزش قائل نخواهند بود.
انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: