آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز:
سرهنگ پاسدار خسروانی از تهیه و توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال توسط بسیجیان شرق شیراز خبر داد.
سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز در حاشیه بازدید از طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در شرق شیراز ضمن تسلیت ایام دهه پایانی صفر و وفات حضرت رسول اعظم (ص) با اشاره به امتداد کمک‌های مؤمنانه بسیجیان و خیرین شرق شیراز، خبر از تهیه و توزیع بسته‌های متنوع معیشتی و بهداشتی در روز چهارشنبه، ۲۳ مهرماه با مبلغی بیش از ۸ میلیارد تومان داد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه و فشاری که بر آحاد جامعه وارد می‌شود، این کمک‌ها را در امتداد حضور دائمی بسیج و سپاه در کنار مردم و مستضعفین جامعه دانست که اکنون در عرصه محرومیت زدایی و کمک مستقیم به قشرهای آسیب پذیر جامعه با حفظ شان و کرامت آن‌ها صورت می‌گیرد.

خسروانی ادامه داد: کمک‌هایی که با هدف کمک به دولت در یاری اقشار مختلف جامعه جمع‌آوری شده و بسیج به رسم امانت آنان را به افرادی که از قبل شناسایی شده‌اند، همچون دوره‌های گذشته میان نیازمندان تقدیم خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) ضمن بر شمردن انواع خدمات صورت گرفته از ابتدای کرونا، از جمله این کمک‌ها را توزیع ۴۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان دانست كه جهت دانش‌آموزان شرق شیراز که در مناطق حاشیه ای و محروم قرار دارند، اختصاص می‌یابد.

وی اضافه كرد: همچنین ۲۰۰۰ دست البسه و کفش نیز به ارزش جمعی ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر کمک‌هایی است که همگی از محصولات ایرانی بوده و در راستای رفع محرومیت در قالب این رزمایش توزیع می‌شود.

خسروانی، توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی با مبلغی بالغ بر پنج میلیارد تومان ارزش جمعی در کنار توزیع ۸۰ سری جهیزیه که هر کدام ۳۰ میلیون تومان ارزش داشته و همچنین توزیع ۳۰ دستگاه موبایل و تبلت و کمک به به‌روزرسانی ۳۵۰ دستگاه تلفن همراه هوشمند جهت استفاده در آموزش مجازی که با همت بسیج اصناف این ناحیه صورت می‌گیرد، از دیگر خدماتی است که انتظار می‌رود سبب برقراری عدالت آموزشی جهت خانواده‌های نیازمند شود.

فرمانده احمدبن موسی(ع) شیراز، مراسم رسمی توزیع این کمک‌ها و خدمات و بازدید مسؤلان استانی از آن را روز چهارشنبه، ۲۳ مهرماه اعلام كرد و گفت: حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) میزبان جهادگران بسیجی و این اقلام و برگزاری مراسم تقدیر از خیرین خواهد بود تا نشان داده شود که آنچه بیان می‌شود، در عمل محقق خواهد شد، چنانچه تاکنون چنین بوده است و ان شاءالله خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: