آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
فرماندار فراشبند در جلسه شورای عشایر:
فرماندار فراشبند در جلسه شورای عشایر: خدمت به جامعه پاک عشایری یکی از بزرگترین افتخارات انقلاب اسلامی است.

فرمانداری شهرستان فراشبند، جلسه شورای عشایر با حضور رئیس سازمان امور عشایر کشور و جمعی از مسئولان و مدیران و عشایر فراشبند و بوشهر در سالن شهید سلیمانی فرمانداری فراشبند برگزار گردید.

 دکتر مجید وامق فرماندار فراشبند در این جلسه ضمن برشمردن مشکلات و موانع جامعه عشایری گفت: خدمت به جامعه پاک، صادق، غیور و دارای فضایل اخلاقی و باصفای روستایی و عشایر از بزرگترین افتخارات انقلاب اسلامی است.

دکتر وامق  اظهار داشت: جامعه عشایری کشور عزیزمان در طول قرون متمادی، پرچمدار افتخار و عظمت و عزت و دیانت ملت ایران بوده و هست.

وی با اشاره‌ به نقش آفرینی عشایر در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی بویژه در دوران دفاع مقدس عشایر غیور افتخارات زیادی آفریده‌اند، که این یکی از نمادهای برجسته ارزشی انقلاب اسلامی است.

در ادامه دکتر وامق با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم خوزستان و کرمان مبنی بر اهمیت انتخابات گفت: با توجه به گزاره مهم سیاسی انتخابات که در پایان سال پیش رو داریم، لازم است که همه مردم با یک اتحاد و همدلی و انسجام ملی در جهت مشارکت پرشور همت گمارند و جامعه عشایری کما فی سابق همانطور که در تمامی عرصه‌های انقلاب در صحنه حضور فعال و پرشور داشته‌اند نیز، بار دیگر حماسه پرشور خلق نمایند، چرا که هدف دشمن در مواجهه با مردم ایران، ایجاد یاس و ناامیدی و سیاه‌نمایی را در دستور کار قرار داده  و تمام تلاش و ظرفیت خود را به کار گرفته تا سرمایه عظیم اجتماعی نظام را به نفع خود مصادره نماید فلذا حضور پرشور و حداکثری در انتخابات نقشه دشمن را با شکست مواجه می‌سازد و امنیت ملی را تقویت می نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: