آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
همزمان با سراسر کشور
مردم ولایتمدار شیراز امروز در یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه و در چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان می‌دهند.
مردم ولایتمدار شیراز امروز در یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه  با سردادن شعار‌های "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند و در چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.

مردم  شهید پرور، ولایت مدار، انقلابی  و همیشه در صحنه شیراز در این راهپیمایی با مشت‌های گره کرده و اراده‌های پولادین این بار مصمم‌تر از گذشته و با شکوهی وصف ناپذیر در صفوفی به هم پیوسته و یکصدا، ندای استکبار ستیزی خود را به گوش آمریکا و غاصبان صهیونیست و مجامع جهانی می‌رسانند و خواستار برچیده شدن بساط ظلم و ستم و بنیان عنکبوتی اسرائیل غاصب شدند.

پیر و جوان در کنار هم برای یک هدف آمده بودند و آن محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و حامیانش در فلسطین بود و با حمل پلاکارد‌ها و دست نوشته‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی هم با حضور در این راهپیمایی نشان دادند پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و هرگز فریب دشمن را نمی‌خورند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم، بسیجیان، بازاریان، مسئولان و فرهنگیان همگام با سراسر کشور به دشمنان قسم خورده نظام اعلام کردند که تا پای جان حافظ انقلاب و ارزش‌ها و گوش به فرمان ولایت هستند و انقلاب و رهبری را دوست دارند و برای نابودی اسرائیل غاصب در صحنه حضور دارند.

راهپیمایی گرامیداشت ۲۲ بهمن امروز در شیراز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و اقشار مختلف مردم از چهار راه ۱۵ خرداد به سمت میدان امام حسین، پل باغ صفا و در نهایت میدان قدس، راهپیمایی می‌کنند.

سخنران مراسم راهپیمایی امسال شیراز بهادری جهرمی سخنگوی دولت است.

در مسیر راهپیمایی غرفه‌های سرگرمی برای کودکان برپا شده و نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در پایان مراسم شرکت کنندگان در راهپیمایی شیراز در میدان آزادی تجمع می‌کنند. اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری و قرائت قطع نامه از دیگر برنامه‌های جشن انقلاب در شیراز است.

نام:
ایمیل:
* نظر: