آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
فرماندار فراشبند
فرماندار فراشبند گفت:انقلاب اسلامی استخوان‌های سکولاریسم را در هم شکست.

 فرماندار فراشبند در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به بخش دهرم گفت: پدیده انقلاب اسلامی در سال ۵۷ یک پیام اصیل و اساسی برای جهانیان داشت و آن پیام این بود که تئوری سکولاریسم یعنی جدایی دین از سیاست را محکوم به فنا و نابودی کرد.

 دکتر وامق ادامه داد: تئوری سکولاریسم که از قرن ۱۴ میلادی یعنی عصر رنسانس به بعد شکل گرفته بود و معتقد بود که دین باعث افیون ‌ملتها و حکومت‌هاست و پسرفت جامعه را در بر دارد، با شکل‌گیری انقلاب اسلامی و نقش عملی دین در سیاست و حکومت و پیشروندگی آن در عرصه‌های گوناگون این تفکر را محکوم به شکست و نابودی کرد.

 فرماندار فراشبند اذعان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اندیشمندان و تئوریسین‌های غربی از جمله "پیتر ال برگر" کتاب ها و مقالاتی را در این زمینه نوشتند که عنوان شده بود؛ در قرن ۲۱ سکولاریزم در جوامع انسانی جایگاهی ندارد و نقش آن افسانه بوده است.

فرماندار فراشبند  تصریح کرد: بعد از شکل گیری  انقلاب اسلامی تاکنون، در عرصه‌های گوناگون پیشرفت‌های چشمگیری را شاهد بوده ایم که نمونه آن در این دهه مبارک فجر؛ شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی زیادی در سطح کشور هستیم که این تلاش‌ها و موفقیت‌ها نشات گرفته از تفکر ما می‌توانیم و روحیه خودباوری و خداباوری و مردم باوریست و آنچه ما را به این موفقیت‌های بزرگ نائل کرده است همان تفکر خودآگاهی و خداآگاهی است که بزرگترین ارمغان انقلاب اسلامی برای ملت ایران می‌باشد.

در پایان دکتر وامق ضمن تبریک ایام دهه فجر، از تلاش‌های مسئولین و دست‌اندرکاران پروژه گازرسانی بخش دهرم تقدیر و تشکر کرد و گفت: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌های خدمت رسانی به مردم منطقه دهرم بود که با اعتبار و بودجه‌ای بالغ بر ۲۲۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: