آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
سرلشکر سلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه مردم در انقلاب اسلامی گفت: امروز اگر فعالیت‌های خود را اطلاع‌رسانی‌ می‌کنیم، برای امیدبخشی است نه برای منت گذاشتن.
سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بهره‌برداری از طرح‎‌های محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس که در شیراز برگزار شد، به صبغه مردمی انقلاب اسلامی اشاره کرد و آن را فلسفه اصلی نظام و انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز اگر فعالیت‌های خود را اطلاع‌رسانی‌ می‌کنیم، برای امیدبخشی است نه برای منت گذاشتن. ما پیش‌مرگ مردم هستیم و به دشمنان می‌گوییم هرچه با ما درگیر شوید بیشتر نشان می‌دهید که ناکام هستنید.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه در راه خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی کوتاه نمی‌آییم و این راه را با قوت ادامه می‌دهیم تا لباس فقر و محرومیت را از تن همه افراد این ملت خارج کنیم، افزود: تک تک ملت ایران برای ما عزیز هستند.

سلامی همچنین به در پیش رو بودن انتخابات اشاره کرد و افزود: در روز جمعه، ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه شیراز در تکوین شخصیت تاریخی و تمدن‌سازی ایران اسلامی، یک نام درخشان و جهانی است، یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس را گرامی داشت و گفت: شیراز به دلیل چنین جایگاه و ظرفیت‌هایی مغضوب دشمنان ایران و اسلام است.

وی با بیان اینکه استان فارس به فضل الهی در حال حرکت به سمت پیشرفت است، افزود: امروز مشاهده می‌کنیم که دشمن تلاش می‌کند تا تمام عرصه‌های زندگی مردم را به میدان جنگ تبدیل کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تصریح اینکه امروز حرکت مردم ایران و بسیجیان برای عروج و به قله رسیدن، شتابنده است، گفت: مخاطرات فراوانی را دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای ملت ایران به وجود آوردند که اگر به هر ملتی یکی از مخاطرات وارد می‌شد، از پا می‌افتاد.

سلامی ملت ایران را ملت استثنایی و مقاوم توصیف کرد و افزود: یکی از خصوصیات استثنایی ملت ایران، قوی شدن در نقطه فشار است. هر ملتی وقتی وارد جنگ شود، حتی اگر پیروز جنگ هم شود، اما شکننده می‌شود در صورتی که ملت ایران به واسطه اتکا به منطق وحی و قرآن و در پرتو هدایت‌های نائب امام زمان(عج)، از زمان جنگ هم قدرتمندتر شده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران کارآزموده شده و متوجه شدند که باید با قدرت‌های بزرگ وارد کارزار شوند، گفت: موضوع نبرد قدرت‌های جهانی با یاران، بر سر تعادل است، ولی وقتی می‌جنگیم، این دشمن است که از تعادل خارج می‌شود و مجبور به تغییر موضع و تنزل سطح هدف می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز دشمن، جنگ اقتصادی می‌کند تا نظام اقتصادی را فلج‌ کند و فقر و‌ محرومیت و اسارت اقتصادی را بر مردم ایران ‌تحمیل می‌کند، ولی مردم ایران با تبعیت از منبع نور یعنی امام زمان(عج) و نائب بر حقش خطرات تحریمی را به فرصت‌هایی باشکوه برای ساخت همه نیازها در داخل کشور تبدیل می‌کنند.

سلامی در ادامه مقایسه‌ای به وضعیت قبل و بعد از انقلاب اسلامی در رفع نیازهای این کشور انجام داد و افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حتی برای پیش‌پا افتاده‌ترین نیازهای روزمره، به کشورهای غربی وابسته بودیم اما امروز در تمام فروشگاه‌ها شاهد عرضه تولیدات داخلی هستیم.

وی به پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی طی این سال‌ها اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان تلاش می‌کنند تا با ترور دانشمندان ما و محدود کردن آن‌ها، ایران اسلامی را منزوی کند اما امروز مشاهده می‌کنیم که ماهواره به فضا می‌فرستیم و جایگاه بلندی در تولید علم داریم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز با رهبری ولایت فقیه به عنوان تجسم حقیقی مکتب اسلام، مقاوم و نافذالبصیر ایستاد، گفت: هر جایی که دشمن نفوذ کند، آن راه را می‌بندیم و این، با اتحاد نیروهای مردمی و بسیج با هم امکان‌پذیر است.
انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: