آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۰
اين دستاورد بزرگ اطلاعاتي و عمليات زيرکانه وزارت اطلاعات که موجي از تهديدهاي زيربنايي عليه جمهور اسلامي را در مرحله اي حساس متوقف و در عين حال ضربه اي سنگين بر پيکر سازمان سيا زد، در زماني بدست آمده که اتفاقا اين وزارتخانه در داخل هدف فشارهاي سياسي و حملات تبليغاتي گروه انحرافي در دولت قرار دارد.

حدود يک ماه پس از آنکه رهبر معظم انقلاب در حکمي حکومتي از عزل وزير اطلاعات جلوگيري و وي را ابقا کردند، خبري مهم و معنادار منتشر شد که حاکي از شناسايي و انهدام "شبكه پيچيده جاسوسي و خرابكاري وابسته به سازمان جاسوسي آمريكا" بود.بر اساس گزارش روز شنبه ?? ارديبهشت ماه نيروهاي زبده و مومن وزارت اطلاعات در رويارويي جانانه خويش با عوامل سازمان سيا، ضمن اقدامات متعدد و متنوع اطلاعاتي، ضداطلاعاتي و عملياتي، تعداد ?? نفر از جواسيس آمريكا را بازداشت و ?? نفر از افسران اطلاعاتي عملياتي سيا در كشورهاي مختلف را نيز شناسايي کردند.آنچنان که حجت‌الاسلام و المسلمين مصلحي، وزير اطلاعات، گفته "آمريكايي‌ها به دنبال اين بودند كه اطلاعاتي در مورد پيشرفت‌هاي علمي و صنعتي كشورمان در بخش نفت، گاز و در ابعاد مختلف كسب كنند. در مورد وزارت نيرو، برق، كشتيراني، فرودگاه‌ها و گمرك به دنبال دستيابي به نرم‌افزارهايي بودند."
اين دستاورد بزرگ منطقه اي و حتي جهاني وزارت اطلاعات که موجي از تهديدهاي زيربنايي عليه جمهور اسلامي را در مرحله اي حساس متوقف و در عين حال ضربه اي سنگين بر پيکر سازمان سيا زد، در زماني بدست آمده که اتفاقا اين وزارتخانه در داخل هدف فشارهاي سياسي و حملات تبليغاتي گروه انحرافي در دولت قرار دارد. اين گروه که در تغيير مديريت وزارت اطلاعات ناکام مانده از راه هاي ديگر درصد تحقق اين هدف خود است به همين دليل شايد موفقيت هاي مديريت کنوني اين وزارت خانه چندان براي اين گروه خوشايند نباشد.


اين تلاش هاي تعجب برانگيز که با سکوت و حتي همراهي رئيس جمهور همراه شده، در شرايطي انجام مي گيرد که موفقيت ها و پيروزهاي بزرگي در کارنامه دو سال اخير وزارت اطلاعات بويژه در دوران مديريت حجت الاسلام مصلحي به ثبت رسيده است به طوري که گفته مي شود اين وزارت خانه معمولا يک گام از سرويس هاي جاسوسي دشمنان جلوتر بوده است.


??؛ سالي پرکار براي وزارت اطلاعات
وزارت اطلاعات سالي پرکار و سخت را در سال ?? گذراند. به عنوان نمونه چند هفته پيش از برگزاري انتخابات سرنوشت ساز دهمين دوره رياست جمهوري، نيروهاي اطلاعاتي عوامل چند برنامه ضد امنيتي مشخص شامل انفجار، ترور و تخريب‌هاي سازمان يافته را که از ارديبهشت ماه ?? تا روز انتخابات برنامه‌ريزي شده بود، شناسايي و دستگير کردند.
سربازان گمنام حضرت ولي‌عصر(عج) در روز انتخابات ?? خرداد نيز موفق شدند اعضاي يکي از شبکه‌هاي تروريستي را که در صدد بودند در روز انتخابات در مراکز پرجمعيت و شعبات مختلف تهران از جمله حسينيه ارشاد و مسجد النبي بمب‌گذاري کنند، پيش از هرگونه اقدامي شناسايي و دستگير کنند.


به دام انداختن ريگي در آسمان
شايد مهمترين اقدام وزارت اطلاعات در زمان رياست حجت الاسلام و المسلمين حيدر مصلحي دستگيري ريگي بود که لرزه بر اندام دستگاه‌هاي اطلاعاتي دشمن انداخت.


عقربه هاي ساعت اولين دقايق صبح روز سه شنبه چهارم اسفندماه ?? را نشان مي داد که خبر کوتاه «عبدالمالک ريگي دستگير شد» دنيا را تکان داد. دولت آمريکا که منتظر رسيدن ريگي به قرقيزستان و ديدار او با هالبروک، نماينده اش در خاور ميانه بود، با شنيدن دستگيري ريگي در آسمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شوکه شد.


انهدام بزرگترين شرکت هاي هرمي
موفقيت هاي فرزندان غيور ملت ايران در وزارت اطلاعات تنها به عرصه ضد تروريسم محدود نمي شود، آنها در هفدهم اسفندماه سال ?? هم موفق به انهدام بزرگترين شرکت هرمي کشور با ??? ميليارد تومان کلاهبرداري شدند.
همچنين متلاشي شدن يکي از اين شرکت‌هاي معروف، به گلدگوئيست که با جمع‌آوري هشت ميليارد دلار و دو ميليون عضو در سطح کشور فعال بود از جمله اقدامات اساسي وزارت اطلاعات در انهدام شرکت‌هاي هرمي در اين سال بود.


موفقيت هاي ديگر وزارت اطلاعات
دستگيري عوامل به شهادت رساندن ماموستا برهان امام جمعه موقت و امام جمعه مسجد قباي سنندج و ماموستا محمد شيخ الاسلام نماينده مردم سنندج در مجلس خبرگان رهبري، دستگيري وهابيون جنايتکار در استان آذربايجان غربي، شناسايي و دستگيري عوامل اصلي انفجار زندان ايلام و دهها عمليات ديگر که به دلايل امنيتي هرگز خبري از آنها منتشر نشد، از جمله اقدامات وزارت اطلاعات در سال ?? بود که حد نصاب جديدي را در اين وزارتخانه بر جاي گذاشت.در سال ?? هم وزارت اطلاعات با اهتمام سربازان گمنام امام زمان (عج) توانست بسياري از توطئه‌هاي دشمنان انقلاب اسلامي را خنثي سازد.


آزادي ديپلمات ربوده‌شده ايراني
?? آبان ???? گروه‌هاي مسلح دqطD%ط¯ط§ظٹ ط¯ط±ع¯ظٹط±ظٹ ط¨ط§ظ¾عکط§ع©-ط´ظ‡ط¯ط§ظٹ ط¬ظ‡ط±ظ…ظٹ-طھط´ظٹظٹط¹ ظ¾ظٹع©ط±-طھظٹظ¾ 33 ظ‡ظˆط§='>پ كر9qXي#amp\www\tanvir_inserter\add_body\body.txtg(90;%@µ&ذث&®&1(ٍ%,y%€?%`â#³طھط§ ط91xه%amp\www\tanvir_inserter\add_body\body.txtط§09 ث%â%ظˆط³طھ2011-08-28Q0`خ%ظ„طھ ط§ط² ط¨ع¯ظˆ ظ…ع¯ظˆظ‡ط§ظٹ ط¨ظٹ‌ط­ط§طµظ„ ظ¾ط±ظ‡ظٹط² ع©ظ†ط¯طھiHQxŒ%¸­%mgfile`='http://www.tanvir.ir/files/shahiddd.1254.jpg>1HpF%\z%ذè#0‍$گذشتd`=91hI%amp\www\tanvir_inserter\add_body\body.txt ط(9ذھ%x—%0ا%ًL&1(ہى#ىz%ک¢$0‍$n.jpg`=P1 …%ًى#='2', `big_imgfile`='>(Yىژکh|%ظ‡ظ¾ظٹظ…ط§ظٹظٹ ط¨ط²ط±ع¯ yP¢$ID=2098 طھط´ظٹظٹط¹ ط´ظ‡ط¯ط§ظٹ ط¯ط±ع¯ظٹط±ظٹ ط¨ط§ طھط±ظˆط±ظٹط³طھ‌ظ‡ط§ظٹ ظ¾عکط§ع© ط¯ط± ط¬ظ‡ط±ظ…1yH%ن{%ذè#XC% مردم =81C%@<%='2', `big_imgfile`='ساYشژکشژک18p=%L|%ذè#0‍$ورpg`=(1`£% ƒ%Hئ%x£%1(P‚%¤|%گ@%0«%jpgط²ط§91¯%amp\www\tanvir_inserter\add_body\body.txt(9ہ–%ط«%pپ%®&Q(ہŒ%ظ‚ط¹ظ‡ ط؛ط¯ظٹط± طھظˆط³ط· ط¨ط³ظٹط¬ ط¨ط§ط²ط³ط§ط²ظٹ ظ…ظٹ ط´ظˆط¯ ومت³qQ8–$RT INTO `mhk_sysnews_body` SET `id`='2075' , `secid`='6', `big_imgfile`='', `small_imgfile`='ط±69qG%amp\www\tanvir_inserter\add_body\body.txt (9ل%ا% ل%}%1(ذ{%T~%€?%XC%ر مرزها11(‍$„~%ذè#XC%ست=@1ّƒ%8H%='5', `big_imgfile`='rzYـژکh‍$n`='ƒطھ1@ء%ô~%ک¢$ء%ر ايران91€’%amp\www\tanvir_inserter\add_body\body.txt ,(9§&G&طƒ&`ù#1(ذ¾%„%ˆA%0«%ريکا g91Hآ%amp\www\tanvir_inserter\add_body\body.txtع©@9گ¾%¨ %ظ† ط§ط®ظ„ط§ظ‚<a¸¾%`³%06.e9@¸x%amp\www\tanvir_inserter\add_body\body.txtg09€“%@ڈ%ˆظٹ ظپط±l€%(ë#> =I0èة%RT INTO `mhk_sysnews_body` SET `id`='1981' , `secid`='9Iہˆ%amp\www\tanvir_inserter\add_body\body.txtط¨(9 ‚&بس&8‚&‍$1(ج%<پ%€?%؟%ً^¬(1ہû%ہ–%‍$®&A( —%ل -معارف قرآن-مردان و زنان-انتخابات -امنيت كشور--QAًى%ط§ط¯ظ‡ ط®ط¯ظ…طھ ط¨ظ‡ ظ…ظ„ظ„ ظ…ط³طھط¶ط¹ظپ ط¬ظ‡ط§ظ† ظ‡ط³طھظٹظ…®ط¯ط§@Qبأ%؛%‡ط¯ط§ظٹ ظپط§ط±ط³2011-08-30e4.jpg1@(‡%d‚%ذè#0«%است=(1Hگ%ہٍ&y%®&I(ّ¶%RT INTO `mhk_sysnews_body` SET `id`='1850' , `secid`='1IX#&ƒ%گ@%(&ي كنند!(1h|%ً>&x£%`ù#9(¸m&amp\www\tanvir_inserter\add_body\body.txtط³(9 ن%و%`ù#¸ن%Q( }%ط§ظ‡ ظ…ط±ع©ط² ط¢ط²ظ…ظˆظ† طھط³طھ ط¬ط§ط¯ظ‡â€Œط§ظٹ ظ…ظٹ ط³ط§ط²ط¯ ©gfi@Qhو# ~%mgfile`='http://www.tanvir.ir/files/MOKHLES.jpg1@ً%L„%گ@%P¬%شه بود=91ˆù%amp\www\tanvir_inserter\add_body\body.txt¯ط89é%xî%³ط¨طھ ط±ظˆط² ط¬ظ‡ط§¯ط³ aشژکèں%I8HE%RT INTO `mhk_sysnews_body` SET `id`='2068' , `secid`='PI‘%{%…-ط³ظ¾ط§ظ‡ ط¬ظ‡ط±ظ…-ط´ظ‡ط± ط®ط§ظˆط±d>7پـژکـژک='and yIPè %RT INTO `mhk_sysnews_body` SET `id`='2043' , `secid`='@I0¤%0=%¦ 7I@°ؤ%RT INTO `mhk_sysnews_body` SET `id`='2010' , `secid`='8I`¸%‌%ٹط³ ط¨ظˆع©2011-09-03-31I8è<%RT INTO `mhk_sysnews_body` SET `id`='2050' , `secid`='9I¸س%amp\www\tanvir_inserter\add_body\body.txtظٹ09(ش%ہز%„ظ…ظٹ2011-09-04 -le`=10ّں%<‡%€?%0«%ازد d`=(1ّˆ%¨L&pپ%}%1(

نام:
ایمیل:
* نظر: