آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس خبر داد:
دکتر اسماعیلی گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران و بسیج فارس با تمام توان و امکانات تا پایان فرآیند امدادرسانی در کنار آسیب دیدگان سیلِ لرستان هستند.
به گزارش تنویر، دکتر اسماعیلی با بیان اینکه حادثه سیل خسارات قابل توجهی مادی برای هموطنان در استان لرستان  به وجود آورده است، گفت: فارس بعنوان معینِ استان لرستان تعیین شده و در همین راستا تیم های مهندسی سپاه فجر و گروه های جهادی بسیج برای امدادرسانی به مردم سیل زده به استان لرستان اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه تجهیزات مهندسی سپاه فجر فارس در حال اعزام به استان لرستان هستند، گفت: تاکنون 20 گروه جهادی سپاه و بسیج فارس و جمعی از مسئولین سپاه فجر به همراه تجهیزات مهندسی و  با هدف امدادرسانی به مردم آسیب دیده لرستان به این استان اعزام شده اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه تیم های مهندسی سپاه فرآیند بازسازی منازل مردم و برپایی کمپ های استقرار آسیب دیدگان را پیگیری می کنند، گفت: آشپزخانه ای با ظرفیت پُخت 3 هزار پَرس غذای گرم با همکاری سپاه فجر، خیرین فارس و شهرداری شیراز در مناطق سیل زدۀ لرستان برپا خواهد شد.

دکتر اسماعیلی تاکید کرد: فرزندان انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران و بسیج فارس با تمام توان و امکانات تا پایان فرآیند امدادرسانی در کنار آسیب دیدگان سیلِ لرستان هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: