آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: تهدیدات استکبار جهانی تاثیری در عزم راسخ پاسداران انقلاب اسلامی ندارد و این نیروی انقلابی در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی و خدمت به مردم ایران اسلامی مانند گذشته فعال و موفق عمل خواهد کرد.
به گزارش تنویر، مهندس محمد تقی سهرابی رییس صدا و سیمای فارس به همراه جمعی از معاونان این مرکز بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر دیدار کردند.

سردار غیاثی در ابتدای این دیدار با تبریک فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: مسیر انتظار از سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (علیه السلام) آغاز شده و به نیمه شعبان می رسد و منتظر واقعی کسی است که پیام عاشورایی امام حسین (علیه السلام) را درک کرده و به آن عمل کند تا در زمرۀ یاران حقیقی امام عصر (عج) قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه سپاه در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی همواره روحیه عاشورایی، مهدوی و انقلابی خود را حفظ کرده است، گفت: عاشورایی، مهدوی و انقلابی عمل کردن سه شاخصه مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای نهضت جهانی انتظار هستند.



فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا در مورد سپاه یک اقدام از پیش شکست خورده است، گفت: تهدیدات استکبار جهانی تاثیری در عزم راسخ پاسداران انقلاب اسلامی ندارد و این نیروی انقلابی در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی و خدمت به مردم ایران اسلامی مانند گذشته فعال و موفق عمل خواهد کرد.

وی با تجلیل از اِبراز محبت اقشار مختلف مردم نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: یاوه گویی های رییس جمهور و دولت  آمریکا نه تنها راه به جایی نبُرد بلکه فرصت و زمینه ای را برای اِبراز محبت و حمایت مردم، شخصیت ها و جریان های فکری مختلف از سپاه فراهم آورد و القائات رسانه ای جبهه استکبار شکست خورد.

سردار غیاثی با بیان اینکه حضور سپاه در خدمت رسانی به مردم موجب تقویت و تعمیق پیوند مردم با فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح شده است، گفت: گرچه اقدام مذبوحانه آمریکا بر علیه سپاه با وقوع حادثه سیل در کشور مقارن شد اما نیروهای انقلابی سپاه دچار حاشیه نشدند و تمرکز خود را بر خدمت رسانی خالصانه به حادثه دیدگان در نقاط مختلف کشور معطوف کردند.



وی با تاکید بر اهمیت مقابله صداو و سیمای جمهوری اسلامی ایران با هجوم رسانه ای و فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی به اذهان قشر نوجوان و جوان کشور، گفت: حضور سپاه فجر و گروه های جهادی بسیج فارس در استان های لرستان و خوزستان نام فرزندان انقلابی فارس را در کشور برجسته کرد و نقش صدا و سیما در مستندسازی و پخش گزارش های خبری از اقدامات جهادی این جوانان انقلابی در امداد رسانی به سیل زدگان بسیار مهم و در جامعه تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پیگیری امور 52 روستا در غرب اهواز به سپاه فجر فارس محول شده است، گفت: ترمیم و تقویت سیل بندها، برپایی آشپزخانه با ظرفیت پخت 3000 هزار پُرس غذا در روز، ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی، توزیع دارو، ایجاد و بازسازی راه های دسترسی و تسهیل در اسکان سیل زدگان در مناطق امن از جمله فعالیت های سپاه فجر در استان خوزستان است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات آمریکا برای خدشه به نهاد انقلابی سپاه با ایستادگی پاسداران و با اعلام حمایت مردم از سپاه به شکست منتهی شده است، گفت: پیروزی های چشمگیر سپاه در مقابله با تروریست ها در منطقه و نقش بر آب شدن طرح های آمریکایی ها برای تسلط بر منطقه خشم و عصبانیت سردمداران استکبار جهانی را در پِی داشته است.

سردار غیاثی همچنین با تبریک فرارسیدن نیمه شعیان سالروز ولادت امام عصر (عج)، گفت: پیاده روی مردم مومن شیراز به سمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) در روز نیمه شعبان تجدید  پیمان با آرمان های مهدوی انقلاب اسلامی در سایه عنایات ائمه اطهار (علیهم السلام) بخصوص امام عصر حضرت مهدی (عج) است.

در این دیدار مهندس سهرابی ضمن اعلام حمایت مجموعه صدا و سیمای فارس از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تاکید بر اینکه  صدا و سیمای مرکز فارس در کنار سپاه پاسداران در جبهه دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارد، گفت: مستندها و گزارش های بسیار خوبی از اقدامات جهادی و امدادرسانی سپاه و بسیج فارس به سیل زدگان در شیراز و نقاط مختلف کشور تهیه شده که در روزهای آینده شاهد پخش آن از سیمای فارس خواهیم بود.

شرح تصویری این دیدار را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: