آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۰
مراسم ترحيم و بزرگداشت سردار «محمدتقي خادمي» معاون هماهنگ‌كننده بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس با حضور جمعي از هم‎رزمان 8 سال دفاع مقدس ...

مراسم ترحيم و بزرگداشت سردار «محمدتقي خادمي» عصر ديروز با حضور جمعي از همكاران، همرزمان 8 سال دفاع مقدس به ويژه رزمندگان قرارگاه حمزه سيدالشهدا(ع) و فرمانده سابق اين قرارگاه، و جمع كثيري از خانواده معظم شهدا و ايثارگران و خانواده مرحوم خادمي در مسجد قبا برگزار شد.
در اين مراسم حجت‌الاسلام سيدرضا اكرمي نماينده مجلس شوراي اسلامي، حجت‌الاسلام شريعتي، سردار باقرزاده رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس، سردار مصطفي ايزدي فرمانده سابق قرارگاه سيدالشهدا(ع)، سردار حسين علايي، سردار قرباني رئيس موزه دفاع مقدس، سردار شكري، امير بالار جانشين و سردار غياثي‌راد روابط عمومي بنياد حفظ آثار به همراه جمعي از پرسنل نيروهاي مسلح، وزارت دفاع و قرارگاه رمضان حضور داشتند.
حجت‌الاسلام اكرمي (ابوالشهيد) ضمن گراميداشت سالروز رحلت امام خميني(ره) و شهداي قيام 15 خرداد، به سجاياي اخلاقي و بردباري و حسن تدبير كاري سردار خادمي اشاره كرد و با بيان ريشه بيداري اسلامي در جهان كه نشأت گرفته از انقلاب اسلامي به رهبري حضرت امام خميني(ره) است، گفت: همه دوستان و علاقه‌مندان به حفظ و نشر آثار امام(ره) و دفاع مقدس بايد همچون سردار خادمي پرتلاش، ولايت‎مدار و گوش به فرمان مقام معظم رهبري براي اعتلاي كلمه توحيد و اسلام و نشر فرهنگ امام با پيروي از رهبري داهيانه مقام معظم رهبري و فرمانده معظم كل قوا باشند و از اين طريق براي نيل به آرمان‌هاي بلند امام راحل تلاش و كوشش مضاعف كنند.
در اين مراسم حجت‌الاسلام خادمي پدر مرحوم سردار خادمي با تقدير از رزمندگان اسلام، بر اطاعت و پيروي از رهبري و تجديد ميثاق با همه شهدا تأكيد كرد.
در پايان نيز سردار سرلشكر مصطفي ايزدي به نحوه اجراي مأموريت‌هاي محوله در قرارگاه سيدالشهدا(ع) در زمان جنگ كه به نحو مطلوبي توسط سردار خادمي انجام شده بود، اشاره كرد و متن يادداشت سرلشكر فيروزآبادي را در اين زمينه قرائت كرد؛ در پيام سرلشكر حسن فيروزآبادي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در خصوص مرحوم سردار خادمي آمده است: "مرحوم سردار خادمي از افراد بسيار مؤمن، انقلابي، از رزمندگان دوران دفاع مقدس و آشناي همه جبهه‌ها در بنياد حفظ آثار و نيز قائمه اعتماد بنده به امور اجرايي بود كه در حين مأموريت جان به جان‎آفرين تسليم كرد ".
گفتني است مراسم بزرگداشت ديگري نيز امروز دوشنبه ساعت 17 تا 19 در مسجد الزهرا(س)‌ شهرك شهيد محلاتي برگزار مي‌شود؛‌ همچنين مراسم هفتمين شب درگذشت مرحوم سردار «محمدتقي خادمي» روز سه‎شنبه در مسجد جامع شهرري واقع در صحن حضرت عبدالعظيم(ع) برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: