آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۸
سردار غیب پرور در راهپیمایی روز قدس:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت:روز جهانی قدس متعلق به تمام جهان اسلام است و مسلمانان نفرت خود را با وحدت و یکپارچگی تمام نشان می‌دهند.
به گزارش تنویر، فرمانده ارشد سپاه فجر فارس در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگاران گفت: مهمترين تفاوت راهپيمايي امروز با گذشته، آگاهي بالاتر مردم و عميق‌تر شدن اعتقاد به ارزش‌هاي اسلامي و انقلاب اسلامي است.

سردار سرتيپ پاسدار غلامحسين غيب‌پرور افزود:امروز مردم مصمم‌تر و آگاه‌تر هستند و علي‌رغم تمام تهديدها و فشارها بار ديگر به عرصه آمده‌اند تا پايبندي به ارزش‌ها را نشان بدهند.

وي با اشاره به حضور ميليوني مردم شيراز و فارس در راهپيمايي روز 22 بهمن سال 91 و شركت گسترده در انتخابات رياست‌جمهوري، گفت: اوج ايستادگي و مقاومت ملت ايران را در انتخابات ديديم و اين راهپيمايي هم حلقه سوم از حضور مردم براي خلق حماسه سياسي است.

غيب‌پرور گفت: هر سال را اگر مقايسه كنيم شاهد حضور گسترده‌تر مردم در راهپيمايي روز قدس هستيم، حال آنكه طي سال‌‌هاي اخير فشارها و تهديدها بسيار بيشتر شده اما شرايط جهاني نيز تغيير كرده است.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: اين حضور نشان مي‌دهد كه ريشه‌هاي انقلاب اسلامي قرص و قائم است و دعا مي‌كنيم كه مسايل پيش آمده در كشورهاي اسلامي نيز به نفع اسلام و ملت مسلمان جهان، حل شود.

غيب‌پرور گفت: اما توجه داشته باشيم كه سر كلاف همه مشكلات و ماجراها را كه پيدا كنيم، در خانه صهيونيست قرار دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: به نظر مي‌رسد مردم مسلمان جهان بايد به ايران اسلامي نگاهي عميق‌تر داشته باشند، اين ملت به دليل حضور ولايت فقيه و رهبري است كه دچار تزلزل و سستي نمي‌شود، اين را بايد باور كنند.

وی افزود: روز جهانی قدس متعلق به تمام جهان اسلام است و مسلمانان نفرت خود را با وحدت و یکپارچگی تمام نشان می‌دهند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در برخی کشورهای مسلمان نیز شاهد اتفاقاتی هستیم که امیدواریم هر چه زودتر شاهد رسیدن به خواسته‌های برحق مسلمانان باشیم، تصریح کرد: تحریم‌ها و دشمنی ها هیچ تاثیری بر حضور ملت ندارد، با تمام فشارهایی که در چند سال گذشته از استکبار به مردم وارد شده، مردم روز به روز حضورشان پر رنگ‌تر بوده است.

غیب‌پرور در پایان با اشاره به اینکه مردم با حضورشان نشان دادند تحریم‌ها تاثیری نداشته و با چند برابر شدن آن باز هم می‌آیند و دست از اسلام و انقلاب نمی‌کشند، گفت: حضور مردم نشان از ولایت‌مداری و بصیرت امت بود که فارسی‌ها در این روز دوباره حماسه‌ای جاودانه خلق کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: