آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۱
روز قدس امسال در شیراز با حاشیه هایی از جمله مزین شدن خیابان ها به تمثال 14 هزار و 600 شهید ولایتمدار فارس در مسیر راهپیمایی همراه بود.

به گزارش تنویر به نقل از خبرگزاری دانشجو روز جمعه همزمان با سراسر ایران و دنیای اسلام یکصدا آزادی قدس و انزجار از رژیم منحوس صهیونیستی را فریاد زدند.

روز قدس امسال در شیراز با حاشیه هایی از جمله مزین شدن خیابان ها به تمثال 14 هزار و 600 شهید ولایتمدار فارس در مسیر راهپیمایی همراه بود.

شیعه و اهل سنت جنوب فارس یکپارچه در راهپیمایی روز قدس، آزادی فلسطین را سر می‌دهند، مردم با ایمان اهل سنت جنوب فارس در کنار برادران دینی و اهل تشیع خود، همچون سال‌های قبل سیلی محکمی به نظام استکبار و سلطه جهانی زده و حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند تا صدای مظلومیت مردم فلسطین بار دیگر در گوش مردم جهان طنین‌انداز شود.

در روز حماسه امت اسلام جانبازان و اقشار مختلف مردم و به ویژه عشایر نیز حضور گسترده ای داشتند.

حضور خبرنگاران و عکاسان کشورهای خارجی در راهپیمایی روز قدس شیراز از حاشیه‌های راهپیمایی امسال مانند سال های قبل بود، همچنین صدها هزار سلحشور بسیجی و پاسدار سبزپوش خطه شهیدان و دلیرمردان استان فارس امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس آزادی قدس را صدا زدند.

حضور فرماندهان ارشد سپاه فجر فارس نیز  در کنار بسیجیان و سایر اقشار مردم در راهپیمایی شهرها و نقاط مختلف استان به ویژه شیراز از دیگر حاشیه هایی بود که بار دیگر با آرمان های امام و شهیدان و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت دوباره داشته باشند.

راهپیمایی روز قدس شیراز از ساعت 10:30 از میدان 15 خرداد آغاز و به مصلای نمازجمعه در کنار شاهچراغ(ع)ختم شد.

پرچم اسرائیل و آمریکا نیز توسط روزه‌داران زیر آفتاب سوزان شیراز به آتش کشیده شد و در پایان راهپیمایان پس از قرائت قطعنامه در پایان با تکبیرهای خود لرزه بر صهیونیست‌ها انداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: