آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
فرمانده سپاه فجر فارس:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی نقش فعالی در جبهه مقابله با استکبار جهانی ایفا کرده است.
۲۲ بهمن روز پیروزی و عظمت ملت ایران است

سردار یداله بوعلی در حاشیه آئین گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز پیروزی و عظمت ملت ایران و نماد ایستادگی و پایبندی مردم به آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه تفکر و آرمان انقلاب اسلامی مورد توجه و اقبال ملت های مظلوم جهان قرار دارد، گفت: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی نقش فعالی در جبهه مقابله با استکبار جهانی ایفا کرده و امروز نیز جبهه مقاومت در منطقه با الگوگیری از تفکرات و آ رمان های انقلاب اسلامی به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

سردار بوعلی، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران استقلال و اتکا به خود بوده که موفقیت های بزرگی را در عرصه های مختلف برای ایران اسلامی به دنبال داشته است.

وی با اشاره به حضور قشر نوجوان و جوان در آئین های گرامیداشت روز ۲۲ بهمن، گفت: نسل جدید کشور همچون نسل های پیشین با تفکر انقلابی و روحیه جهادی برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی آمادگی دارند.

فرمانده سپاه فجر افزود: مردم با حضور باشکوه و فعال در مجموعه آئین های گرامیداشت دهه فجر بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: تبیین شاخصه های انقلابی گری و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی رسالت مهم اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی و انقلابی است.

انتهای پیام/ن
نام:
ایمیل:
* نظر: