آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۹
فرمانده سپاه کازرون:
اطلاع رسانی شفاف و بدون غرض و دلسوزانه خبرنگاران دربیان مسائل و مشکلات جامعه علاوه بر زمین گیر کردن مقاصد دشمنان، باعث پیشرفت و خوشحالی دوست داران نظام می شود.
به گزارش تنویر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهر در سالن اجتماعات سپاه ناحیه کازرون ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی وروز خبرنگار در سخنانی اظهارداشت : هفدهم مرداد ماه هرسال یاد آور اراده محکم و استوار و عمل مجاهدانه انسانی است که برای بازگویی حقیقت جان خودرا فدا نمود و با شهادتش روز خبرنگار را رقم زد.

وی ،رسالت خبرنگاری را مقدس توصیف کرد و افزود: خبرنگاران در بحث تنویر عمومی و آگاه سازی اقشارگوناگون جامعه و نشان مرز حق و باطل نقشی بی بدیل و مؤثر ایفا می کنند که از دید هیچ کس پوشیده نیست.

 غلامرضا شرفی گفت: امروزه دشمنان با بکارگیری رسانه های گسترده خود به دنبال ارائه اخبار و اطلاعات غلط به مردم بوده که در این راستا خبرنگاران و رسانه های داخلی باید با اطلاع رسانی شفاف مقاصد شوم آنان را زمین گیر کنند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی شفاف و بدون غرض و دلسوزانه خبرنگاران دربیان مسائل و مشکلات جامعه علاوه بر زمین گیر کردن مقاصد دشمنان ، باعث پیشرفت و خوشحالی دوست داران نظام می شود.

وی از رسانه های داخلی کشور به ویژه این شهرستان خواست به انعکاس اخبار درست و شفاف و ایجاد وحدت بپردازند و ازجریان سازی منفی که باعث اتلاف وقت و انرژی مسئولان نظام شود پرهیز کنند.

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود از راه اندازی سایت جدید اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در آینده نزدیک خبرداد و تصریح کرد :این سایت انعکاس اخباروبیان مسائل و مشکلات این شهرستان را پوشش می دهد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در ادامه به فعالیت های فرهنگی این ناحیه اشاره کرد و گفت: بیش از 60 یادواره شهدا از سال گذشته تا کنون با حداقل هزینه در سطح این شهرستان برگزارشده است.

شرفی ، تربیت گروه سرود ، راه اندازی دارالقرآن ، آموزش حرفه خبرنگاری ، فیلم برداری و عکاسی و آموزش های قرآنی و عقیدتی را از دیگر برنامه های پیش رو سالجاری این ناحیه سپاه برشمرد.

وی در پایان ابرازداشت : تاکنون بیش از هفت هزارو 140متر پروژه عمرانی ازقبیل شش سالن ورزشی، پنچ حوزه مقاومت، اردوگاه تفریحی، دیوار کشی، اصلاح مسیر ورودی، 26 پروژه مقاومتی ، دو حوضچه پرورش ماهی سردابی و گرمابی و چندین پروژه تولیدی و کشاورزی دیگر توسط بیش از 500 رده های مقاومتی این شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.

برچسب ها: بسیج ، رسانه ، کازرون ، سپاه
نام:
ایمیل:
* نظر: