شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۱:۴۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
سپاه ناحیه ارسنجان دوره آموزش ضابطین قضایی بسیج را برگزار کرد.

برابر هماهنگی بعمل آمده و مجوز صادره از سوی دادگستری شهرستان ارسنجان دوره آموزشی ضابطین خاص قضایی ویژه بسیجیان با حضور 150 نفر از بسیجیان برگزار شد.

در این دوره شرکت کنندگان ضمن آشنایی با شرح وظایف و مسئولیت های ضابطین خاص نسبت به فراگیری آموزشهای لازم در خصوص شناخت جرائم مشهود و غیر مشهود، نحوه تنظیم گزارش، چگونگی برخورد با تخلفات و جرایم اختصاصی در حوزره فعالیت ها، تعامل با مقام قضایی و اعلام موضوع به مراجع ذیصلاح پرداختند.

در پایان دوره که با حضور علی اصغر علیزاده دادستان شهرستان ارسنجان برگزار شد، شرکت کنندگان در آزمون مربوط به ضابطان قضایی شرکت کردند.

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در این دوره گفت: ضابطان قضایی ، تحت نظارت دادستان ، تعلیمات لازم را کسب نموده و پس از آن ، با اخذ کارت ضابط قضایی ، می توانند در ماموریت های سپاه و بسیج مشغول به کار شوند.

وی افزود: آموزش های این چنینی بهترین مجال است تا بسیجیان ضمن آشنایی با وظایف و مسؤولیت ضابطین، شناخت موضوعات و مسائل حقوقی، اطلاع کافی از قوانین و اجرای دقیق مقررات پیدا کنند.

سرگرد قانع ضمن بیان فریضه امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر اولویت تذکر لسانی، حمایت همه جانبه از بسیجیانی که به انجام این مهم فراموش شده کمر همت بسته اند، افزود: نیروهای ضابطین قضایی باید با جدیت این فریضه ی الهی را در سطح شهر ولایتمدار شهرستان ارسنجان انجام دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: