شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۴:۳۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
در مسجد ابوالفضل العباس شهرستان ارسنجان برگزار شد:
مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد ابوالفضل العباس شهرستان ارسنجان برگزار شد.

چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با عنوان «شهید القدس» در مسجد ابوالفضل العباس شهرستان ارسنجان برگزار شد .

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در جمع مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان ارسنجان در مسجد ابوالفضل العباس گفت: امسال روز شهادت سردار سلیمانی با ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی (ره) همزمان شده است و با توجه به اینکه سردار سلیمانی پروررش یافته مکتب حضرت زهرا (س) و تربیت‌یافته مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود، این تقارن مبارک بسیار مهم می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن اهمیت ولایتمداری در مکتب شهید سلیمانی وصیت نامه او را ولایت نامه دانست و افزود: سردار سلیمانی در وصیت‌نامه خود توصیه کرده که قدر رهبری را بدانید زیرا اطاعت از ایشان از شئون عاقبت بخیری است.

سرگرد قانع اخلاص را یکی از مهمترین شاخصه مکتب حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود:راز محبوبیت شهید سلیمانی اخلاص بود، شهید سلیمانی همواره برای خدا سخن می‌گفت،در راه خدا گام برمی داشت و رمز بقای مکتب شهید سلیمانی نیز اخلاص است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان شهید سلیمانی را الگوی مردم داری دانست و تصریح کرد:شهید سلیمانی اگر چه در در مقابل دشمنان سرسخت، استوار و مقاوم بود اما در مقابل اقشار مختلف مردم بخصوص خانواده شهدا متواضع و فروتن بود.

سرگرد قانع ساده زیستی و دوری از مادیات را از ویژگی‌های شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: سردار سلیمانی با وجود درجات بالای نظامی در زندگی شخصی و اداری بسیار ساده زیست بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در پایان گفت:جهت پیشرفت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ویژگی‌های مدیریتی سردار سلیمانی باید سرلوحه و الگوی مسؤولان قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: