شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۵:۱۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
امام جمعه شهرستان ارسنجان:
مام جمعه شهرستان ارسنجان گفت: مکتب شهید سلیمانی همیشه پویا و خار چشم دشمن است و پیروان شاگردان این مکتب هیچ وقت زیر بار زور نخواهند رفت.

همزمان با چهارمین سالگرد سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی مراسم باشکوهی در مصلی نماز جمعه شهرستان ارسنجان برگزار شد .

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه محترم شهرستان ارسنجان ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وحملات تروریستی دشمنان مقاومت در بیروت و کرمان گفت: این نشان می‌دهد که جهاد ادامه دارد و مکتب حاج قاسم همچنان خار چشم دشمنان است.

وی اظهار داشت: امنیت ما زبانزد تمام کشور های جهان بوده و خواهد بود و دشمنان با این عملیات های کور می‌خواهند این نور را خاموش کنند که ناتوان هستند.

حجت الاسلام بهرامي با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم که به ابن مسعود فرمودند: اى پسر مسعود! از مستى گناه حذر كن ؛ زيرا گناه نيز همچون شراب ، مستى مى آورد و بلكه مستى آن شديدتر است، خاطر نشان کرد: مستی گناه از مستی شراب، بدتر است.

امام جمعه شهرستان ارسنجان افزود: طبق فرمایشات پیامبر اکرم(ص) مستی قدرت، مستی علم، مستی مدح، مستی جوانی و مستی حرص و طمع از جمله مستی ها می باشد و برخی نیز مست میز می شوند و هرچه که میز وسیع تر باشد مستی آن هم بیشتر خواهد بود و عده ای با نشستن بر روی میزی که چهار پایه اش بر روی خون شهدا هست مست قدرت شده اند.

حجت الااسلام بهرامي با تشریح علل محبوبیت و ماندگاری شهید حاج قاسم، افزود: حاج قاسم مست میز، قدرت و شهرت نشد و دنیا پیش چشمش خار بود و با توجه به اینکه یک سر لشکر بود،اما همیشه متواضع بود.
حجت الاسلام بهرامي اظهار داشت:حاج قاسم سالها در کوه و دشت و بیابان دنبال شهادت دوید وبالاخره شهادت را در آغوش گرفت.

امام جمعه شهرستان ارسنجان خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی به علت تواضع، اخلاص و عدم وابستگی به پست و مقام خود را سرباز می دانست و وصیت کرد روی قبر من بنویسید سرباز، که همان سرباز مکتب حضرت علی (ع) بود زیرا این کلام شهید سلیمانی برگرفته از فرمایش امام علی (ع) در نامه ۵۳ نهیج البلاغه است.

حجت الاسلام بهرامي گفت: مکتب شهید سلیمانی همیشه پویا و خار چشم دشمن است و پیروان شاگردان این مکتب هیچ وقت زیر بار زور نخواهند رفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: