شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۰۶:۳۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س)؛
مراسم نکوداشت مادر مهربانی‌ها و تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان ارسنجان با حضور مسئولین و همسران و مادران شهدای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ارسنجان برگزار شد.

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، مراسم نکوداشت مادر مهربانی ها و تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان ارسنجان با حضور فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، فرماندار، امام جمعه و همسران و مادران شهدای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ارسنجان برگزار شد.
در این مراسم سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ارسنجان با حضور مادران و همسران شهداء، اسوه های صبر و استقامت و با قدوم مبارک مهمانان برجسته ای همچون همسران سردارن والا مقام جنگ تحمیلی، شهید هاشم اعتمادی، محمد اسلامی نسب، مرتضی جاویدی و اصغر فروتنی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته بود.
سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تسلیت سالگرد وفات حضرت ام البنین (س) و بیان زندگی پر فضیلت آن حضرت گفت:حضرت ام البنین(س) مادر چهار شهیدی است که فرزندانش در زمین بی نظیر بوده و با ایثار و شهادت خود در کنار امام حسین(ع) و سایر یاران با وفایش اسلام را برای همیشه بیمه و عزتمند کردند.

کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان نیز در سخنانی شهادت را از برترین واژه های فرهنگ اسلامی و از مقدس ترین مفاهیم معارف الهی برشمرد.

وی مادران و همسران شهدا را الگوی صبر و ایثار دانست و گفت: مادران شهدا اسوه صبر، استقامت و فداکاری در جامعه هستند که با ایثار فرزندان خود درس بزرگی به همه ما دادند.

بوسه مدیر آموزش و پرورش (فرزند شهید سید محمد کاظمی) بر پاهای مادر خود در روز تکریم مادران و همسران شهدا از نکات قابل توجه این مراسم بود

در پایان این مراسم از مقام شامخ همسران و مادران شهید حاضر در مراسم تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: