شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۰۱:۲۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
نمازگزاران ولایتمدار ارسنجانی به مناسبت حماسه ۹ دی با حضور در راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های بلند امام. رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند

مردم با بصیرت و ولایت مدار شهرستان ارسنجان در گرامیداشت حماسه نهم دی با شرکت در راهپیمایی باشکوه ، بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) ، شهیدان انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان ارسنجان ضمن در دست داشتن پلاکاردهایی در دفاع از نظام و انقلاب و سردادن شعارهایی بر علیه فتنه گران و دولت های استکباری باردیگر خشم و انزجار خود را از فتنه گران داخلی و خارجی و دولت های ظالم و مستکبر جهان بخصوص آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی و مزدوران آنان نشان دادند .

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در حاشیه راهپیمایی 9 دی گفت:فتنه گـران و دشمنان بدانند که ملت ایران ولایتمدار، انقلابی و با بصیرت هستند و تاکنون در برابر توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف امتحان خود را پس داده اند .

وی با اشاره به اصرار دشمن بر شرکت نکردن در انتخابات،از آحاد مردم درخواست کرد در انتخابات شرکت کرده و ضمن عمل به یک واجب شرعی و عقلی، مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خوره نظام مقدس ایران اسلامی بزنند
نام:
ایمیل:
* نظر: