پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۸:۱۵
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس‌
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت روز سرباز و هشتمین یادواره شهدای سرباز لارستان با حضور فرماندهان،مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه و سربازان یگانهای نظامی و انتظامی،جمعی از مسئولین شهرستان و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای لارستان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم، تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: سربازان و رزمندگان ایران اسلامی در ۸سال دفاع مقدس و در اوج تحریم و با دستان خالی، با قدرت ایمان و اخلاص و روحیه مقاومت و ایثار، در برابر دشمن تا بُن دندان مسلح که از حمایت همه ابرقدرتهای جهان بهره مند بود ایستادند و با رشادت و از جان گذشتگی خود، اجازه جداشدن حتی یک وجب از خاک پاک ایران اسلامی را به دشمن ندادند و با نصرت الهی به پیروزی رسیدند.
وی در ادامه اظهار داشت: امروز به برکت دفاع مقدس و خون مطهر شهدا و رشادت رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی ، به نقطه ای رسیده ایم که دشمن کاملاً در موضع پدافندی قرارگرفته و در برابر قدرت دفاعی و نظامی ایران عاجز و ناتوان گشته است.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان تصریح کرد: دشمنِ درمانده از مقابله نظامی، امروز به جنگ تبلیغاتی،رسانه ای، شناختی و ترکیبی روی آورده تا با سیاه نمایی، دروغ پردازی و القای ناکارآمدی و ناامیدی و ایجاد تفرقه، مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد که الحمدلله با بصیرت و هوشیاری مردم،جهاد تبیین و روشنگری نسل جوان و نوجوان این حربه دشمنان نیز تاکنون با شکست مواجه شده و از این به بعد نیز کاری از پیش نخواهد بُرد.
در ادامه این برنامه، جناب آقای محسن شهرآشوب به روایتگری دفاع مقدس و شهدا پرداخت.
در پایان این مراسم، از سربازان نمونه یگانهای نظامی و انتظامی شهرستان لارستان با اهدای لوح سپاس،هدیه و تندیس یادبود، تجلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: