يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۰:۲۸
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
در پی جنایت وحشیانه رژیم صهیونسیتی
تجمع مردم لارستان در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب در غزه برگزار شد
تجمع مردم لارستان در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب در غزه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان ،در پی تداوم جنایات جنگی و حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه، مردم همیشه در صحنه لارستان به همراه مسئولین، بسیجیان،طلاب، روحانیون، دانشجویان در تجمع اعتراضی که شامگاه چهارشنبه در میدان فرمانداری شهر لار برگزار شد شرکت کردند و ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه، انزجار خود را نسبت به جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کردند.
در این مراسم، حاضرین هم‌صدا با آزادیخواهان جهان، اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی در کشتار مردم مظلوم و بیماران، بویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

حضور کودکان، مادران و بانوان در این تجمع اعتراضی چشمگیر بود که در کنار سایر اقشار مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی، مظلومیت مردم غزه را فریاد زدند و خواستار توقف نسل کشی‌ها و اتحاد جهانیان به ویژه مردم در برابر زورگویان سنگدل اسرائیلی شدند.

سخنرانی سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان، قرائت بیانیه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان توسط دکتر محسن سلمانپور ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان، پخش کلیپ ،قرائت شعر، مقاله و شعار و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم پزشکی بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: