شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۴۰:۲۷
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
فرمانده سپاه ناحیه لارستان خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه لارستان از اعزام ۱۶۰ دانش آموز دختر لارستانی به اردوی راهیان نور خبر داد
















 به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، صبح امروز چهارشنبه آیین اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی از لارستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضور سرهنگ افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان و مهندس اخوان معاون مدیر کل و ریاست اداره آموزش و پرورش لارستان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان در آیین اعزام این کاروان که در محل گلزار مطهر شهدای شهر لار برگزار شد گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی،اولین اردوی راهیان نور دانش آموزی شهرستان لارستان با اعزام ۱۶۰ دانش آموز دختر لارستانی پایه نهم و متوسطه دوم از شهر لار و بخش های بیرم و بنارویه لارستان آغاز شد.
وی افزود: دانش آموزان لارستانی در این دوره از اعزام در قالب ۴ دستگاه اتوبوس و به مدت ۴ روز از ۱۰ تا ۱۳ آبان ماه در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور می یابند و از فضای متبرک و معنوی آن استفاده خواهند کرد.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه یکی از مصادیق عملی جهاد تبیین برگزاری همین اردوهای راهیان نور می باشد تصریح کرد: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت، آشنایی با معارف دفاع مقدس و سیره عملی و سبک زندگی شهدا، معرفی دستاوردها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی و انگیزه بخشی و امیدآفرینی به نسل نوجوان از اهداف اصلی این اردوها می باشد.
سرهنگ افسری در پایان با اشاره به اینکه برنامه اعزام راهیان نور دانش آموزی تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد، از حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی لار،بیرم، بنارویه و مدیریت اردویی و گردشگری سپاه ناحیه لارستان به واسطه انجام برنامه ریزی و هماهنگی های اعزام این کاروان و همکاری معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، مبلغین طلبه، راویان، عناصر تأمین و تدارکات و همه دست اندرکاران این رویداد بزرگ تشکر و قدردانی نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: