شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۴۴:۳۲
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس:
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان ، مراسم راهپیمایی و تجمع یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان، مردم و مسئولین در شهرستان لارستان برگزار شد.
سردار کوشکی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس به عنوان سخنران این مراسم بزرگ گفت: امروز روز فرو ریختن دیوارهای خانه شیطان در قلب سرزمین اسلامی است. آن هم در شرایطی که در این کشور کسی حق حرکت کردن و فعالیتی را بدون اجازه آمریکا نداشت.

وی در ادامه سخنان خود افزود: امروز تمام جبهه استکبار در یک سمت ایستاده و یاوران و امام جبهه حق در یک طرف ؛امروز نبرد رژیم صهیونیستی با منطقه کوچک غزه نیست؛ امروز نبرد استکبار با تمام اهالی جبهه حق است.

سردار کوشکی تصریح کرد: به صحنه رزم نگاه کنید، رژیمی که  در جنگ ۶ روزه در سال ۱۹۶۷ با سه کشور عربی درگیر می شود و هر سه کشور را شکست می دهد، امروز به فضل الهی و برکت خون مطهر شهدا، یک گروه کوچک برآمده از قله دین و اسلام در برابر این لشکر عظیمی که توسط ناوهای آمریکایی حمایت می شود می ایستد و آنها را به ذلت و خواری می کشد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اضافه کرد: این وعده الهی است که وارث اصلی این زمین مستضعفین قرار داده شده اند و ما منتظر آن امامی هستیم که شهیدان ما برای او دعای "والمستشهدین بین یدیه" را محقق کردند.

این سردار سپاه همچنین خاطر نشان کرد: سران استکبار دائما پیام می دهند که ما قصد درگیری با ایران را نداریم. چرا این اتفاق افتاده؟ دلیلش این است که ما به فرموده رهبر عزیزمان و دستور قرآنی، تا توانسته ایم خودمان را در جهت قدرت نظامی قوی کرده ایم. امروز نظام جمهوری اسلامی به تعبیر مراکز آکادمیک دنیا به جای تولید بمب هسته ای، گروه های مقاومت را در پهنه سرزمین شامات در لبنان و سوریه و یمن و فلسطین ایجاد کرده که برآمده از فرهنگ ایثار و شهادتند و حاضرند برای اعتلای اسلام جان بدهند.

سردار کوشکی ادامه داد: سید حسن نصرالله در سخنان دیروزش گفت در جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶، رهبر انقلاب به ما پیام دادند که پیروز می شوید و ما پیروز شدیم. امروز هم به فضل الهی این جبهه حق است که روز به روز بر اقتدار و عزتش افزوده می شود.

وی افزود: آیه شریفه قرآن می فرماید "و لا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین" یعنی نترسید و نهراسید، شما برترید به شرط اینکه مومن باشید. اما کدام ایمان؟ اول ایمان به نصرت الهی و دوم امید به پیروزی شرط این برتری مومنین است. سوم اینکه گوش به فرمان فرمانده کل قوا باشید که هم دشمن شناس است و هم می داند چه موقع و در چه حدی با دشمن درگیر شود. ان شاءالله نصرت الهی نیز شامل حال ما شود.

سردار کوشکی در پایان به سابقه مبارزاتی شهرستان لارستان اشاره کرد و گفت: اینجا قبله مبارزه با استکبار با مجاهدت های مردم و با رهبری خاندان آیت الله آیت اللهی و جدشان سید عبدالحسین لاری بوده است و یاد و خاطره همه شهیدان این منطقه را گرامی میداریم.

سرهنگ عیسی افسری، فرمانده سپاه لارستان نیز در سخنان ابتدای این مراسم به این سوال مردم که می پرسند پایان این جنگ بین رژیم صهیونیستی و مجاهدان فلسطینی چه خواهد شد پاسخ گفت: بنا به وعده الهی ملتی که نسبت به حیات دنیا حریص ترین است و میخواهد در پناه بمب ها موجودیت خودش را حفظ کند، در برابر گروهی که اعتقاد دارد چه بکشیم چه کشته شویم پیروزیم، قطعا دوام نخواهد آورد. هرچند امپراطوری رسانه ای و قدرت های دنیا از آنها حمایت کنند، پیروز حتمی از آن جبهه مقاومت و جبهه اسلام است.
نام:
ایمیل:
* نظر: