يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۵۹:۵۹
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
در اختتامیه نخستین جشنواره ملی سرود آوای آدینه
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان ، نخستین جشنواره ملی سرود آوای آدینه از طرف شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور و دفتر شعر و موسیقی صداوسیما برگزار شد.
در این جشنواره که در شهرستان ساوجبلاغ و با همکاری دفتر امام جمعه و دیگر نهادهای فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد،گروه های سرود مصباح الهدی لارستان از پایگاه مقاومت بسیج شهید عبدالصمد فانی که در رقابت های مرحله نهایی جشنواره ملی "آوای آدینه" شرکت کرده بودند با درخشش نفرات خود توانستند حائز رتبه های قابل تقدیر و افتخار آفرین شوند و دو افتخار دیگر به آلبوم افتخارات گروه فرهنگی هنری مصباح‌الهدی لارستان در جشنواره ملی بیافزایند.

در این جشنواره رده (دبستان) گروه هنری مصباح الهدی با دو اثر «اول خط ملکوت» و «ایران و ایمان» در رقابتی نزدیک به رتبه برگزیده نائل شد و «محمد فاضل کوهی» عنوان تک خوان برتر کشوری در جشنواره ملی سرود آوای ادینه را از آن خود کرد.

 همچنین حضور ۴ گروه از گروه سرود مصباح الهدی لارستان در رده های سنی دبستان، متوسطه اول، متوسطه دوم و یک گروه خواهران در جشنواره ملی آوای آدینه مورد تحسین جامعه هنری سرودی کشور قرار گرفت. 

اجرای جذاب و دلنشین نونهالان این گروه سرود به عنوان کم سن و سال ترین گروه شرکت کننده ، نظر دواران و اساتید جامعه هنری سرود کشور را به سرود لارستان امیدوار کرد و آینده روشنی را برای این گروه ترسیم نمود.


نام:
ایمیل:
* نظر: