آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۰
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به هجمه نرم دشمنان عليه ايران به ويژه فعاليت بيشتر آنان در نقاط مرزي گفت: از تمام ظرفيت‌هاي استان‌‌ها براي مقابله با افكار انحرافي و جنگ نرم استفاده مي‌كنيم.

سردار علي فضلي در سنندج‌ اظهار داشت: جنگ امروز دشمن عليه ملت ايران و نظام اسلامي، جنگ عقايد و انديشه‌ها است و تمام تلاش و هدف‌گذاري آنها در اين راستا انجام شده است.
وي ترويج افكار انحرافي به منظور سوق دادن مردم و به ويژه جوانان به سمت عقايد و انديشه‌هاي منحرف را رويكرد كنوني دشمنان در جنگ نرم خواند و بيان داشت: استفاده از ظرفيت‌هاي فرهنگي استان‌ بسترساز مقابله جدي با اين افكار انحرافي خواهد بود.
به گفته سردار فضلي، اقدامات گروهك‌هاي سلفي و وهابي در استان كردستان به نفع دشمنان اسلام و نظام است كه در قالب جنگ نرم صورت گرفته و تلفات آن مشهود نيست.
وي اتحاد مردم كردستان و حضور و پشتيباني آنان از رزمندگان در دفاع مقدس را دليلي مبرهن بر وفاداري آنان به نظام اسلامي و تنفر آنان از گروه‌هاي منحرف و ضدانقلاب دانست و تصريح كرد: ما به عنوان سپاه پاسداران و بسيج از هويت فرهنگي مردم اين استان پاسداري مي‌كنيم.
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: بيش از 5 هزار و 400 از مردم بومي و 18 هزار نفر از اقصي نقاط كشور در راه حفاظت از ايران اسلامي در استان كردستان به شهادت رسيده‌اند كه بايد اين رشادت‌ها در قالب برگزاري اردوهاي راهيان نور براي ساير ملت ايران بازگو شود.
وي دفاع مقدس را عصاره مجاهدت ملت بزرگ ايران و نيروهاي مسلح خواند و تصريح كرد: دفاع مقدس هدف اصلي و غايي است كه تمام مجاهدت‌ها را در درون خويش جاي داده است.
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين از راهيان نور به عنوان بستري براي آشنايي هموطنان ايراني با آداب و فرهنگ كردستان و تبيين مجاهدت‌هاي خاموش و حماسه‌هاي ماندگار رزمندگان در اين استان مرزي نام برد و بر فراهم ساختن زمينه‌هاي مناسب براي افزايش اين كاروان‌ها تاكيد كرد.
سردار فضلي در ادامه به توجه بيشتر به راهيان نور در استان كردستان اشاره كرد و گفت: اگر چه اقداماتي در زمينه زيرساخت‌هاي اين برنامه فرهنگي صورت گرفته است اما تا حد مطلوب فاصله زيادي دارد.
وي اظهار اميدواري كرد، تمام دستگاه‌هاي مرتبط با اين موضوع در استان كردستان هماهنگ بوده و در راستاي فراهم كردن زمينه مناسب براي افزايش كاروان‌هاي راهيان نور و شناساندن اين استان به مردم كشور و همچنين تبيين رشادت‌هاي حماسه‌ساز در اين منطقه گام بردارند.
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان تصريح كرد: بايد فضا و امكانات طوري برنامه‌ريزي شود كه زائران بدون هيچ دغدغه‌‌اي از فضاهاي دفاع مقدس در اين استان‌ بازديد كنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: