آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۰
در حالي كه آمريكا همزمان با سالگرد انتخابات رياست جمهوري و تحريك فتنه گران عليه نظام اسلام از پروژه «چمدان اينترنتي» براي حمايت از مخالفان پرده برداشت وزير اطلاعات جمهوري اسلامي ...









در حالي كه آمريكا همزمان با سالگرد انتخابات رياست جمهوري و تحريك فتنه گران عليه نظام اسلام از پروژه «چمدان اينترنتي» براي حمايت از مخالفان پرده برداشت وزير اطلاعات جمهوري اسلامي گفت: «آمريكايي ها شعار اين پروژه را دادند و ما از قبل پيش بيني مقابله با آن را داشتيم».
حجت الاسلام حيدر مصلحي در حاشيه جلسه هيات وزيران درخصوص امضاي فرمان حمله سايبري به كشورهاي مستقل توسط رئيس جمهوري آمريكا اظهار داشت: اين اقدام حركت تازه و جديدي نيست و از سال فتنه 88 آمريكايي ها و در واقع سرويس هاي جاسوسي كشورهاي همراه با آمريكا و حتي بعضا كشورهاي منطقه در فضاي سايبري سرمايه گذاري سنگيني كرده اند. وي افزود: اوباما دو سه بار در كنگره آمريكا و در جاهاي مختلف اذعان كرده جنگ سايبري با جمهوري اسلامي به موفقيت نرسيده و اقرار به شكست كرده و ما مجموعه اين اقدامات و به عنوان نمونه «كيف اينترنتي» را از قبل پيش بيني و رصد و راه هاي مقابله با آنها را طراحي كرده ايم.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: