آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۰
طي مراسمي با حضور نماينده ولي فقيه در استان فارس از تلاش هاي پاسداران نمونه سپاه فجر فارس تجليل شد.

 آيت الله اسدالله ايماني، نماينده ولي فقيه در فارس و امام جمعه شيرازکه به مناسبت گراميداشت روز پاسدار و ميلاد امام حسين (ع) که در حسينيه عاشقان ثارالله شيراز برگزار شده بود، گفت: مبارزه با نفس و جهاد اکبر همواره در دين ما تاکيد شده است.
 وي بر رعايت عفت در همه زمينه ها تاکيد و خاطر نشان کرد: بايد عفت عمومي در همه زمينه ها به خصوص در امور اخلاقي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي رعايت شود که تقواي الهي را در پي خواهد داشت و اين تقواست که انسان را به سرمنزل مقصود مي رساند.
 


نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبري ضمن اشاره به فضايل مقام معظم رهبري گفت: امروزه مي بينيم در برخي از انقلاب هاي کشورهاي اسلامي جاي يک رهبر بزرگ و فهيم خالي است و اينجاست که در مي يابيم که رهبر معظم انقلاب با درايت کشور را از طوفان هاي پيش رو نجات دادند و ما نمي توانيم در هيچ کجاي دنيا رهبري با تقوا و عادل همچون آيت الله العظمي خامنه اي پيدا کنيم.
 آيت الله ايماني ضمن اشاره به اينکه بايد در رشد مسايل معنوي جز برترين ها باشيم، اضافه کرد: در آموزه هاي ديني ما که از بزرگان دين به ما رسيده است بر رشد در مسايل معنوي همواره تاکيد داشته اند که عمل صالح، عدم توجه به مسايل مادي و مقام پرستي جز مواردي است که باعث مي شود تا رشد عقلاني و معنوي به وجود آيد.
 بر اساس اين گزارش، در ادامه دکتر سردار سرتيپ پاسدار غلامحسين غيب پرور، ارشد نظامي سپاه در استان فارس گفت: سپاه به برکت امام حسين (ع) همواره همچون آن بزرگوار که در برابر جريان انحرافي ايستاد نيز در برابر همه هجمه هاي دشمنان داخلي و خارجي مي ايستد و در دراستاي دفاع از ارزش هاي انقلاب اسلامي گام بر مي دارد.
 وي اضافه کرد: امروز زمان جنگ نظامي نيست و جنگي سنگين تر و خطرناک تر پاسداران انقلاب اسلامي را به ميدان مي طلبد و آن ميدان جنگ نرم است که تمام ارزش هاي اسلام، انقلاب و نظام جمهوري اسلامي را مورد هدف قرار داده که ظرافت و توجه پاسداران را طلب مي کند.
 سردار غيب پرور تاکيد کرد: هدف نهايي ما قرب الهي و تکامل است و جوانان حاضر در سپاه فجر بايد بدانند که همت مضاعف خود را بکار ببندند و از رازش هاي اسلام عزيز، انقلاب اسلامي و آرمان هاي امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري دفاع کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: