آخرین اخبار
کد خبر: ۱۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز:
دشمن به دنبال این است که فضاهای پیرامون جمهوری اسلامی را محدود کند اما غافل از این هستند که هر جا که نقشه ای علیه نظام مقدس داشتند تبدیل به فرصتی برای ایران اسلامی شده است.
به گزارش تنویر سرهنگ حمیدرضا گرامی در جمع هیئت رئیسه اتحادیه‌ها و فرماندهان پایگاه‌های شیراز  اظهار کرد: با نگاهی کوتاه به کارنامه 34 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش مهم و محوری پیشکسوتان در راستای پیشرفت و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی چه در شکل‌گیری و چه در تلاطم‌های نظام در هنگام دفاع مقدس و بعد از آن کاملا مشهود بوده است.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی که ادعای کدخدایی، دهکده جهانی، خوی مستکبری و نظام سلطه در آنها موج می زند به دنبال به انزوا بردن ایران اسلامی بودند،درحالی که امروز همه شاهدیم نظام مقدس اسلامی اقتدار خود را روز به روز بیشتر، در اقصی نقاط جهان به منصه ظهور می‌گذارد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس، تحولات سوریه را مثبت تلقی و خاطرنشان کرد: در سوریه یک سازمان هدایت شده توسط خود مردم بسیج شدند و با بسیج شدن مردم، پیروزی هایی نصیب آنها می شود.

به گزارش تسنیم فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در تبیین مسائل منطقه ای تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که فضاهای پیرامون جمهوری اسلامی را محدود کند اما غافل از این هستند که هر جا که نقشه ای علیه نظام مقدس داشتند تبدیل به فرصتی برای ایران اسلامی شده است.

وی یکی از نقاط قوت مردم در این نظام را ایمان و توکل به خدا و ائمه معصومین(ع) دانست و اظهار کرد: هدف اصلی دشمن تضعیف دین و باورهای دینی است، دشمن امروزه با در دست داشتن قدرت رسانه‌ای و فضای مجازی سعی در فرقه‌سازی و گسترش آن در مناطق اسلامی و اختلاف اندازی بین شیعه و سنی دارد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس گفت: انجام همه اعمال نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر به اندازه یک قطره بوده و فرمان الهی، فرمان امر به معروف و نهی از منکر است که همه ما در این امر باید بیش از پیش تلاش کرده و گام های مثبت‌تری برداریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: