پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۳۰:۲۴
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرنگار تنویر ،برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در لارستان اعلام شد.
یکشنبه 31 شهریور ماه روز اقتدار و صلابت ، مراسم باشکوه رژه نیروهای مسلح و بسیج،دیدار با خانواده معظم شهداء،آموزش بدو ورود یاران،نمایشگاه دفاع مقدس ،برپایی ایستگاه صلواتی،کوهپیمایی در لارستان،افتتاح مسابقات ورزشی در اوز،ایستگاه صلواتی و ویزیت رایگان برگزار می گردد.

دوشنبه اول مهرماه روز دانش پژوهی و دفاع ملی،مراسم گلباران قبورمطهر شهدای گمنام ، برگزاری زیارت عاشورا،صبحگاه مشترک دانش آموزی،خاطره گویی رزمندگان اسلام ،افتتاحیه مسابقات فوتسال پایگاه های مقاومت وگردهمایی سیاسی اجرا می شود.  فرماندار ویژه لارستان اعلام نمود:

سه شنبه دوم مهرماه ، روز سربازی و پایمردی ،مراسم یادواره شهدا،مسابقه نقاشی با موضوع شهید و دفاع مقدس،نشست بصیرتی،همایش حلقه های صالحین در اوز،تقدیر از کارمندان رزمنده ، دیدار از خانواده معظم شهداء و برپایی ایستگاه اهداء خون برگزار خواهد شد.

در روز چهارشنبه سوم مهرماه روز عفاف و پاسداری،برنامه های اردوی یک روزه بسیج ادارات به مناطق محروم،همایش حجاب ، شب شعر در اوز،جلسه هم اندیشی سفیران نجابت (گروه حجاب و عفاف)، تجلیل از زنان ایثارگر و خاطره گویی،کوهپیمایی خواهران در مسیر شهدای گمنام در لارستان و همایش شجره طیبه صالحین در جویم اجرا می شود.

 روزپنج شنبه چهارم مهرماه  که روز ایثارگران و شهیدان، می باشد را غبارروبی قبور مطهر شهداء،برپایی ایستگاه صلواتی، پذیرایی از زائرین قبور مطهر شهداء،برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در لارستان، برگزاری نمایشگاه عکس و ماکت جنگی مردان بی ادعا  دربخش جویم بیان کرد.

در روز جمعه مورخ پنجم مهر ماه روز رزمندگان و  ولایتمداری ، برگزاری دعای روحبخش ندبه،حضور سازمان یافته در نمازجمعه،اجرای مسابقه کتاب خوانی با موضوع دفاع مقدس در جویم،ویزیت رایگان در نمازجمعه،کوهپیمایی و دعای پرفیض ندبه دربخش اوز خواهیم داشت.

 و برنامه های اجرایی و  پایانی روزشنبه ششم مهرماه را که روز درس ها و عبرت ها از وقایع جنگ تحمیلی نام گذاری شده است را ، مسابقه فرهنگی وبلاگ نویسی،مسابقه تیراندازی،همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اوز،نشست حلقه های صالحین ،برگزاری مسابقه فرهنگی جبهه و جنگ و مسابقات والیبال خواهران اعلام نمود. فرماندار ویژه لارستان یادآور شد:تمامی این برنامه ها از طرف ستاد برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در لارستان، سپاه ناحیه لارستان،پایگاههای مقاومت شهری و روستایی ،بسیج ادارات و اصناف،کانون بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و حوزه های مقاومت بسیج برادران و خواهران این شهرستان برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: