آخرین اخبار
کد خبر: ۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۰
رئيس سازمان اردويي راهيان نور با بيان اينكه 83 درصد شركت كنندگان اردوي راهيان نور در سال گذشته جوانان بودند، گفت: 2 ميليون و 900 هزار نفر از مناطق جنوب و غرب كشور بازديد كردند و انتظار داريم ...

‌اختتاميه نخستين جشنواره فيلم رسانه‌اي راهيان نور «ققنوس» با حضور سيد جمال علي‌الحسيني مشاور رئيس جمهور در امور راهيان نور، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد رمضان موسوي مقدم قائم مقام صدا و سيما، علي‌اصغر جعفري رئيس بسيج سازمان صدا و سيما، سردار يعقوب سليماني رئيس سازمان اردويي راهيان نور، عليرضا فرهادي دبير جشنواره ققنوس محمد جعفري و محمد فيلي بازيگر تلويزيون و سينما به همراه هيئت داوران بخش‌هاي مختلف جشنواره ققنوس در سالن آمفي تئاتر باغ موزه دفاع مقدس شب گذشته برگزار شد.


سردار يعقوب سليماني رئيس سازمان اردويي راهيان نور پس از قرائت پيام سردار نقدي درباره اين جشنواره، طي سخناني اظهار داشت: يكي از اقدامات رسانه ملي راه‌اندازي قرارگاه رسانه‌اي بود كه براي نخستين بار نتايج آن را در اين مراسم شاهد هستيم.
*سال گذشته 83 درصد شركت كنندگان اردوي راهيان نور جوانان بودند
وي در ادامه افزود: راهيان نور داراي تأثير‌گذاري فراواني در فرهنگ ما است و با استقبال زياد جوانان روبرو شده است چرا كه در سال 89 شاهد 2 ميليون و 900 هزار نفر بازديد‌كننده از مناطق جنوب و غرب كشور بوديم كه 83 درصد اين آمار را جوانان به خود اختصاص داده‌اند.
*اردوي راهيان نور بستري مناسب براي گسترش فرهنگ ايثار و شهادت است
رئيس سازمان اردويي راهيان نور يكي از بستر‌هاي مناسب ترويج ايثار و شهادت را گسترش اردوهاي راهيان نور دانست و تصريح كرد: آنچه كه در برابر ناعدالتي‌ها و نابرابري‌ها و همچنين جنگ نرم مي‌تواند تاثير‌گذار باشد اردوي راهيان نور است و به فرموده مقام معظم رهبري استخراج از گنجي است كه اكنون شاهد آن هستيم.
*يك ميليون دانش‌آموز مقطع متوسطه از مهرماه سال جاري از مناطق جنگي جنوب ديدن خواهند كرد
وي با اشاره به اينكه اردوي راهيان نور از مهرماه سال جاري در جنوب آغاز مي‌شود خاطرنشان كرد: انتظار داريم يك ميليون دانش‌آموز مقطع متوسطه در اين اردوها حضور يابند و اميدوارم با بصيرت و با بينش بيشتر در اين كار فرهنگي موفق باشيم و از تلاش‌هاي مشاور صدا و سيما جناب جعفري و همكارانشان صميمانه تشكر و قدرداني مي‌كنم.

نام:
ایمیل:
* نظر: