آخرین اخبار
کد خبر: ۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۴:۳۰
فرمانده سپاه كازرون گفت: تحقق تدابير مقام معظم رهبري در زمينه اوقات فراغت و سالم‌سازي محيط اجتماعي و جذب نيروهاي جديد به بسيج با هدف ايجاد ارتش 20 ميليوني از اهداف طرح نشاط و تعالي است.
 

شهريار اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در شيراز، اظهار داشت: فراهم آوردن زمينه‌هاي ارتقاي اخلاقي، اعتقادي، علمي و هنري براي نسل جوان و تحقق رهنمودهاي مقام معظم رهبري در مورد بازسازي معنوي جامعه از ديگر اهداف اين طرح است.


وي افزود: اين طرح به منظور غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ايجاد و ارائه فضايي مناسب براي سوق دادن هيجان‌هاي رايج در دوران جواني و نوجواني به سمت الگوهاي منطبق با ارزش‌ها و فرهنگ‌ ايراني اسلامي برگزار مي‌شود. 


فرمانده سپاه كازرون با بيان اينكه اوقات فراغت بهترين زمان است که مي توانيم از اين فرصت مناسب‌ترين بهره را ببريم، گفت: بايد بكوشيم در آموزش به جوانان و نوجوانان از تعاليم و آموزه‌هاي ديني و اسلامي استفاده بيشتري ببريم.


اسلامي بيان داشت: تمام تلاش ما بر اين است تا بتوانيم در طرح غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان سپاه كازرون با برنامه‌ريزي خوب رضايت اين قشر از جامعه را برآورده كنيم.


وي عنوان کرد: طرح نشاط و تعالي يا غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، امسال در 150 پايگاه مقاومت بسيج اجرا مي‌شود.


فرمانده سپاه كازرون گفت: در اين طرح اين پايگاه‌ها به تفكيك زير نظر حوزه‌هاي مقاومت بسيج امام علي (ع)، امام حسين (ع)، دانش‌آموزي، دانشجويي، خشت، قائميه، نودان، بالاده و خواهران فعاليت مي‌كنند.


وي با اشاره به آغاز اجراي اين طرح از اوايل تير ماه امسال بيان داشت: اين طرح كه تا پايان شهريور ماه ادامه دارد، شامل كلاس‌هاي قرآني، علمي، ادبي، معرفتي، هنري، ورزشي، سازندگي، اردويي، مهارت‌هاي زندگي و فني و حرفه‌اي است.


اسلامي اظهار داشت: اين طرح همچنين در محورهاي فضاي مجازي، آموزش نظامي، خودامدادي، دگرامدادي و صنايع دستي فعاليت مي‌كند.


فرمانده سپاه كازرون خاطرنشان كرد: مكان ثبت‌نام اين طرح حوزه‌ها و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج، كانون‌هاي فرهنگي، ورزشي جوانان بسيج و كانون‌هاي فرهنگي ورزشي مساجد است.


وي تصريح کرد: امروز بسيج با رويكرد فرهنگي آمده است تا در اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌هاي خوبي را براي آنها ترسيم و اجرا كند.


اسلامي گفت: طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان سپاه كازرون مانند سال گذشته و با برنامه‌ريزي بهتر در سطح مساجد و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج به اجرا درمي‌آيد./انتهاي پيام/10

نام:
ایمیل:
* نظر: