آخرین اخبار
کد خبر: ۱۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۹
در این پیام آمده است: درگذشت یکی از یاران موثر انقلاب اسلامی، مجاهد خستگی‌ناپذیر و انقلابی، یار و همرزم بسیاری از شهدای انقلاب و دفاع مقدس مرحوم مهندس حاج رجبعلی طاهری موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

تنـویـر - سپاه فجر استان فارس در پی درگذشت مرحوم رجبعلی طاهری با صدور پیامی درگذشت این مجاهد انقلابی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: درگذشت یکی از یاران موثر انقلاب اسلامی، مجاهد خستگی‌ناپذیر و انقلابی، یار و همرزم بسیاری از شهدای انقلاب و دفاع مقدس مرحوم مهندس حاج رجبعلی طاهری موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

در ادامه این پیام آمده است: مهندس طاهری در طول عمر با برکت خود و با نگرش ولایتمداری، نقش عمده‌ای در مقابله با ظلم و فساد رژیم فاسد پهلوی داشته و در این راه مشقت‌های بسیار از جمله زندان‌های طولانی رژیم طاغوت را تحمل کرد.

سپاه فجر استان فارس در این پیام تصریح کرده است: با پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای فرمان مطاع حضرت امام (ره) در تشکیل و راه‌اندازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فارس آن مرحوم نقشی اساسی بر عهده داشت و خود به عنوان نخستین فرمانده سپاه در این استان نقش ارزنده حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و در ادامه هدایت و رهبری هسته‌های خودجوش مردمی در اعزام به جبهه‌ها را ایفا کرد.


انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: