آخرین اخبار
کد خبر: ۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۰
با فرا رسيدن ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن در مساجد و حسينيه هاي شهرستاهاي استان درحال برگزاري است.
با فرا رسيدن ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن در مسجد جامع استهبان برپا شد . در اين مراسم افزون بر 1500 نفر از کارکنان سپاه ناحيه استهبان و بسيجيان و عموم مردم شرکت داشتند. در اين مراسم تمامي حافظان قرآن کريم و مربيان آموزشي موسسه بيت الاحزان حضور داشتند .
اين محفل بزرگ با تلاوت آياتي از کلام الله مجيد توسط قاريان اين موسسه شروع شد . حاضرين به صورت دلخواه آياتي از قرآن کريم را مي گفتند و 2 نفر از حافظاني که بر سکو حاضر بودند ادامه آيات را با ذکر صفحه ، سوره و آيه ذکر مي کردند . سپس حاضران موضوعي را ارائه مي دادند و محققان آيات مربوطه را تلاوت مي کردند .
شايان ذکر است موسسه بيت الاحزان حضرت زهرا(س) با داشتن 80 شعبه بيشترين قاري کشور را به خود اختصاص داده و مرکز آن در بخش خير، روستاي ماهفرخان وابسته به شهرستان مي باشد .
شهرستان استهبان با توجه به تصويب هيات دولت به نام شهرستاني قرآني استهبان مشهور مي باشد . اين شهرستان به دليل مومن بودن مردمانش به نجف کوچک و قم استان فارس لقب گرفته است .

محفل انس با قرآن در داراب
در مراسم محفل انس با قرآن که به مناسبت ماه مبارک رمضان و در سالروز وفات حضرت خديجه (س) در حسينيه آيت الله نسابه شهر داراب برگزار شد ، قاريان به مدت يک ساعت به تلاوت آيات قرآن کريم پرداختند . در اين مراسم نوراني سيد محمد نسابه (فرزند مرحوم آيت الله نسابه) و100 نفر از پاسداران و بسيجيان داراب شرکت داشتند .
فرمانده سپاه ناحيه داراب هدف از برگزاري اين همايش را آشنايي هر چه بيشتر پاسداران و بسيجيان با قرآن کريم دانست و افزود : نيروهاي بسيج و سپاه ، قرآن و عترت را سرلوحه کار خود قرار داده اند و از ارزش هاي دين اسلام و انقلاب اسلامي دفاع مي کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: