آخرین اخبار
کد خبر: ۱۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۶
فرمانده سپاه بقیة‌الله:
فرمانده سپاه بقیةالله شیراز گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش با سپاه‌هراسی و با راه‌اندازی جنگ روانی علیه ایران قصد حضور نظامی و رونق بخشیدن به بازار جنگ‌افزارهای خود را در منطقه دارد.

به گزارش تنویر  پاسدار حمیدرضا گرامی در همایش «صراط» با بیان نظر و عقاید امام و رهبری در مورد اهداف جهان‌خواران و شیوه مبارزه با آن‌ها در سخنانی اظهار داشت: آمریکا و هم‌پیمانانش با خوی استکباری و سپاه‌هراسی و با راه‌اندازی جنگ روانی علیه ایران قصد حضور نظامی و رونق بخشیدن به بازار جنگ‌افزارهای خود را در منطقه دارد.

وی با انتقاد از کسانی که برای رهایی از فشار و تحریم‌های اقتصادی مذاکره با آمریکا را بهترین راه حل می‌دانند، افزود: اگر مذاکره گروه اعزامی ایران اسلامی به ژنو به نتیجه برسد، آمریکا بهانه‌ای دیگری را در برنامه‌های خود قرار می‌دهد و باید بر این باور بود که استکبار هیچ‌گاه باورهای اعتقادی، دینی و ایجاد تمدن اسلامی را از سوی جمهوری اسلامی ایران تحمل نخواهد کرد.

به گزارش فارس فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز خاطرنشان کرد: بسیج برای نظام اسلامی ایران موقعیت استراتژیک دارد در شرایط سخت و بحرانی پای در میدان گذاشته و با بصیرت و آگاهی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کند.

گرامی وظیفه بسیجیان ادارات را سنگین‌تر از بسیج محلات برشمرد و تصریح کرد: بسیجیان اداره‌ها باید با شیوه ارتباط چهره به چهره و روش‌های ایجابی، خود در برابر سناریوهای دشمنان داخلی و خارجی در ایجاد نارضایتی و بزرگ کردن مشکل‌های پیش روی جامعه مقابله و ایستادگی کنند.

وی اذعان داشت: در آغاز حرکت بر مبنای تعالیم اسلامی کسانی ضربه خورده‌اند که منافع خود را در خطر دیده و برای مقابله با آن دست به هر شیوه‌ای مانند جلوگیری رسیدن ایران به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای و استقلال اقتصادی می‌زنند.

فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز متذکر شد: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یکی دیگر از ابزارهای بازدارنده در برابر بدخواهان داخلی و خارجی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: