آخرین اخبار
کد خبر: ۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۰
فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي گفت: نيروي دريايي هم‌اكنون در اوج آمادگي و اقتدار به سر مي‌برد.
دريادار حبيب‌الله سياري ‌در آيين توديع و معارفه فرماندهان منطقه دوم نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي در بوشهر اظهار داشت: نيروي دريايي بايد گمان كند كه هر لحظه احتمال حمله دشمن مي‌رود و بايد خود را براي حمله‌هاي ناگهاني دشمن آماده كند و در اصطلاح شب حمله‌اي باشد.
وي بيان كرد: توجه به آموزش، ارتقا مهارت پرسنل و توجه به معيشت آنان به منظور بازدهي بيشتر پرسنل و توجه به رعايت مسائل امنيتي به ويژه در نيروي دريايي راهبردي از مهم‌ترين مسائلي است كه بايد در سطح فرماندهي اين نيرو مورد توجه قرار گيرد.
فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: امروز به مرحله‌اي رسيده‌ايم كه با دسترسي گسترده به آب‌هاي آزاد، خليج فارس براي ناوهاي موشك‌افكن ايراني به يك حوض تبديل شده است.
وي با اشاره به اعزام 15 ناوگروه به آب‌هاي آزاد در دو سال گذشته گفت: بدون شك نقش منطقه دوم دريايي در اين موفقيت بزرگ بسيار زياد است.
سياري اضافه كرد: چرخ اقتصادي كشور در شمال خليج فارس و در جزيره خارك مي‌چرخد و اين منطقه در هشت سال دفاع مقدس توسط منطقه دوم نيروي دريايي محافظت شده است.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه استان بوشهر استاني ولايتمدار است، حفظ ارزش‌هاي اسلامي در منطقه در اين استان در اولويت است.
دريادار سياري تصريح كرد: نيروي دريايي بايد گوش به فرمان ولايت فقيه باشند و در اين مسير حركت كنند كه اين براي اين نيرو يك افتخار بزرگ است.
فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي يادآور شد: حضور منطقه دوم نيروي دريايي ارتش كه در استان بوشهر مستقر است، در آب‌هاي آزاد پررنگ و تاثيرگذار است.
سياري با اشاره به وجود فضاي همدلي و تعامل در استان بوشهر گفت: اتحاد، هماهنگي، همدلي و تعاملي كه در استان بوشهر حاكم است، ستودني است و اين مسئله در گزارشي كه به مقام معظم رهبري تقديم مي‌شود قيد خواهد شد.
وي افزود: اميدواريم منطقه دوم دريايي با حفظ اقتدار خود براي دستيابي به اهداف پيش‌بيني شده در راستاي حراست و صيانت از منطقه به اين تعاملات ادامه دهد.
در اين آيين با تقدير از خدمات اميردريادار حسين اشرفي، امير دريادار محمدرضا عباسيان به عنوان فرمانده منطقه دوم نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي معرفي شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: