آخرین اخبار
کد خبر: ۱۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶
دبیر یادواره شهدای تخریب فارس خبر داد:
برنامه امسال 70 دقیقه می باشد و به جای پرداختن به سخنرانی اجرای تئاتر را در رسای حضرت علی اصغر(ع) و خاطره گویی یکی از رزمندگان تخریب چی را خواهیم داشت.

به گزارش تنویر محمود رجایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بعد از ظهر چهارشنبه 13 آذر ماه یادواره شهدای تخریب ساعت 18 و سی دقیقه در تالار حافظ واقع در چهار راه حافظیه برگزار خواهد شد.

دبیر یادواره شهدای تخریب استان فارس با اشاره به اینکه برنامه امسال با رویکردی متفاوت نسبت به سال قبل برگزار خواهد شد گفت: برنامه امسال 70 دقیقه می باشد و به جای پرداختن به سخنرانی اجرای تئاتر را در رثای حضرت علی اصغر(ع) و خاطره گویی یکی از رزمندگان تخریب چی را خواهیم داشت. همچنین در انتهای برنامه با انجام قرعه کشی به سه نفر از مدعوین هزینه سفر کربلا هدیه داده خواهد شد.

رجایی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی از 350 شهید تخریبچی استان جمع آوری شده است افزود: این شهدا از یگان های رزم ارتش، سپاه و بسیج می باشند.

دبیر یادواره شهدای تخریب در مورد مدعوین نیز بیان داشت: امسال علاوه بر حضور خانواده های شهدا، رزمندگان و جانبازان از جوانان دانشجو نیز دعوت به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: در این سال ها نتوانستیم آنطور که باید جوان ها را به خود جلب کنیم و از طرفی شاید برخی از جوان ها از نظر ظاهری قرابتی با ما نداشته باشند. اما باید در این یادواره ها حضور یابند تا از نزدیک فداکاری های جانبازان، رزمندگان وشهدا و مشکلات خانواده های آن ها را درک کنند.

محمود رجایی افزود: سینه یادگاران دفاع مقدس سرشار از ناگفته های دوران 8 ساله جنگ تحمیلی است و باید فرصتی برای آنها فراهم شود تا موارد را بازگو کنند.

دبیر یادواره شهدای تخریب با اشاره به اینکه سال گذشته اولین یادواره شهدای تخریب استان فارس در حسینیه عاشقان ثارالله و در برخی مکان های دیگر برگزار شد گفت: از جمله برنامه های جانبی سال گذشته می توان به آماده کردن تابلو فرش هایی از تمثال شهدا، نقاشی دیواری تمثال شهدا در شهر جهرم،کوار و شیراز، بازخوانی عملیات والفجر8 در دانشگاه شیراز، نمایش پیرامید توسط 120 نفر از دانش آموزان با حضور سردار وحیدی در سالن شهید دستغیب، اجرای سرود با محتوای شهدای تخریب، برگزاری پیش یادواره در شهرستان های کوار و مرودشت، رونمایی از تنبر و برگزاری فوتبال چهار جانبه جانبازان تخریبچی اشاره کرد.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: